Up&More po raz kolejny dla AmeriGas

63

Agencja interaktywna Up&More po raz drugi wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań marketingowych online jednego z największych dostawców gazu płynnego w Polsce – firmy AmeriGas Polska.

Umowa pomiędzy agencją Up&More a AmeriGas Polska została podpisana na rok i obejmuje szereg działań digitalowych.

„Up&More przygotowała dla nas bardzo konkretną i dopasowaną do naszych potrzeb ofertę, która zawierała estymacje poparte głęboką analityką oraz zaprezentowała nam audyt dotychczasowych działań wraz z rekomendacjami dalszego postepowania. Nasza wcześniejsza współpraca daje nam poczucie bezpieczeństwa rzetelnie wykonanej pracy i, w co głęboko wierzymy, osiągnięcia przewidywanych efektów” komentuje Paweł Dzięgielewski, marketing manager z firmy AmeriGas.

Już sam fakt ponownego zaproszenia do przetargu był dla nas potwierdzeniem, że dobrze wykonaliśmy naszą pracę, ale i mobilizacją, by nie zawieść oczekiwań AmeriGas. I choć tym razem poprzeczka postawiona jest znacznie wyżej, dołożymy wszelkich starań, by i tym razem stanąć na wysokości zadania” – dodaje Tomasz Starzyński, prezes i partner zarządzający agencji Up&More.

AmeriGas Polska jest jedną z czołowych firm w branży LPG w Polsce. Dystrybuuje gaz w butlach dla klientów indywidualnych i przemysłowych oraz zbiorniki gazowe do celów grzewczych i produkcyjnych. Jako jedyna firma w Polsce oferuje superlekkie butle gazowe nowej generacji, które można podłączyć bez użycia narzędzi. AmeriGas Polska jest częścią UGI International – europejską częścią biznesu amerykańskiego koncernu UGI Corporation.

 

***

Agencja interaktywna Up&More stawia na analityczne, ilościowe podejście do marketingu online. Każde działanie musi być uzasadnione biznesowo i przeliczone na efekt. Agencja używa zaawansowanych narzędzi optymalizujących strony docelowe oraz prowadzone kampanie, aby uzyskiwać lepsze efekty biznesowe.

Up&More jest certyfikowanym Partnerem Premium Google, uczestnikiem programu Google Rising Stars 2016 – kolejnej edycji elitarnego programu dla agencji wyróżniających się dynamicznym rozwojem w branży marketingu internetowego oraz laureatem prestiżowej nagrody Ready To Rock przyznawanej za największą dynamikę wzrostu. Up&More otrzymała także trzy nominacje w prestiżowym Premier Partner Awards 2016, co czyni ją drugą pod względem nominacji, polską agencją docenioną w tym konkursie. Up&More zaufali już m.in.: Kazar, Humana, EcoCar, Interparking, iTaxi, Marvipol, mPay, Profbud, Ronson czy WWF.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };