...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Visa podpisała z UEFA przełomową umowę wspierającą piłkę nożną kobiet

Visa, światowy lider płatności cyfrowych, podpisała z UEFA wieloletnią umowę partnerską o przełomowym znaczeniu. Po rozdzieleniu przez UEFA praw sponsorskich od piłki męskiej, Visa została pierwszym w historii sponsorem rozgrywek UEFA w piłce nożnej kobiet.

Dla kobiecej piłki nożnej nastały ciekawe czasy. Już dwadzieścia jeden milionów kobiet i dziewcząt gra w piłkę w Europie i Visa pragnie wyrazić uznanie dla każdej z nich. – powiedziała Charlotte Hogg, Chief Executive Officer, Europe, Visa

Jesteśmy niezwykle dumni mogąc ogłosić podpisanie z UEFA przełomowej umowy partnerskiej, której celem jest wspieranie i przyspieszenie rozwoju piłki nożnej kobiet w całej Europie. Chcemy inspirować dziewczęta i młode kobiety oraz stwarzać im możliwości, dzięki którym będą mogły spełniać swoje marzenia. Planujemy wraz z UEFA sprawić, że kobieca piłka nożna wreszcie zajmie należne jej miejsce ponieważ Visa wierzy w akceptację wszędzie – od boisk po sale konferencyjne.

UEFA postanowiła zrewolucjonizować tradycyjny model sponsorowania piłki nożnej kobiet, aby jeszcze bardziej przyspieszyć i tak imponujący rozwój tego sportu w Europie. Krok ten ma także stworzyć więcej możliwości komercyjnych, aby przyczynić się do dalszej popularyzacji piłki nożnej kobiet.

Umowa przewiduje wsparcie dla futbolu kobiet podczas wszystkich rodzajów rozgrywek UEFA aż do 2025 roku. Visa będzie głównym partnerem Ligi Mistrzyń UEFA, Mistrzostw Europy w kobiecej piłce nożnej, Mistrzostw Europy U-19 i U-17 w piłce nożnej kobiet i Mistrzostw Europy w futsalu kobiet. Visa będzie także wspierała marketingową platformę UEFA Together #WePlayStrong, której celem jest zachęcenie dziewcząt i kobiet do gry w piłkę.

Umowa, zawarta na niespotykany jak dotąd okres siedmiu lat, odzwierciedla nieustający rozwój kobiecej piłki nożnej w Europie, a także sukces kampanii UEFA Together #WePlayStrong.

W ramach umowy partnerskiej Visa pomoże wzmocnić przekaz kampanii poprzez co-brandowanie treści mających na celu zmianę postrzegania kobiecej piłki nożnej i uczynienia jej najpopularniejszym sportem wśród kobiet i dziewcząt w Europie.

Vlogi Press Play, realizowane w ramach kampanii Together #WePlayStrong, mają już niemal osiem milionów wyświetleń – jest to cykl filmów, na których najlepsze zawodowe piłkarki Europy dzielą się szczegółami ze swojego codziennego życia.

Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że zawarliśmy z Visa tą niezwykłą i postępową umowę partnerską. Cieszymy się, że będziemy razem pracować nad nowatorskimi i pomysłowymi sposobami pozwalającymi jeszcze przyspieszyć rozwój kobiecej piłki nożnej, która i tak przeżywa w ostatnich czasach rozkwit. – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor UEFA ds. marketingu.

Wspólnie z Visa zapewnimy fanom niezapomniane przeżycia podczas wszystkich rozgrywek futbolu kobiet organizowanych przez UEFA. Dodatkowo zawarta umowa partnerska pomoże nam stworzyć jedyną w swoim rodzaju platformę, która zaprezentuje światu bohaterki boisk” – dodał Epstein. Pomoże to nam zainspirować nie tylko obecnych fanów kobiecego futbolu, ale także sprawi, że sportowego bakcyla połkną również przyszłe pokolenia. Cieszymy się, że Visa podziela naszą wizję prężnie rozwijającego się futbolu kobiet – wizję, do urzeczywistnienia której zbliżyliśmy się podpisując tę umowę.

Nadine Kessler, dyrektor UEFA ds. kobiecego futbolu dodała: Piłka nożna kobiet zawsze była ważna nie tylko dla środowiska futbolowego, ale i społeczeństwa jako całości. Jednak nawet na tym tle dzień dzisiejszy jest szczególny dla kobiecego futbolu i dla wartości, które ze sobą niesie. To dowód na to, że piłka nożna kobiet rzeczywiście wkracza w nowy wymiar jeśli chodzi o jej możliwości komercyjne. Zaangażowanie i entuzjazm Visa pokazuje nam jak wiele w naszym sporcie zdołaliśmy już osiągnąć.

Partnerstwo z tak uznaną marką potwierdza nasze przekonanie, że wkroczyliśmy w nową erę kobiecego futbolu na każdym szczeblu rozgrywek. Możliwości są nieograniczone. Rozpiera nas duma i cieszymy się na ścisłą współpracę z Visa, która będzie czerpać ze swojego bogatego doświadczenia pomagając nam kształtować rozwój piłki nożnej kobiet w tych niezwykłych czasach dla naszego sportu.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF