VML Poland stworzył dział innowacji

2 931

Agencja VML Poland wydzieliła wewnętrzną strukturę, której zadaniem będzie realizacja działań i projektów innowacyjnych, zarówno technologicznie, jak i komunikacyjnie.

Szefem nowego działu został Marcin Krawczyński, który objął stanowisko innovation directora. Marcin Krawczyński, dotychczas creative group head, związany jest z VML Poland (wcześniej Pride&Glory Interactive) od ponad 2009 rok, czyli od początku istnienia agencji. Wraz z nim dział współtworzy Piotr Rachtan, creative technologist, związany z firmą od 2011 roku.

Do zadań nowo powołanego działu należą m.in. identyfikowanie i odkrywanie nowych możliwości łączących technologię i kreatywność, proaktywne wspieranie w zakresie innowacji klientów agencji oraz wzmocnienie przepływu wiedzy na temat innowacji w obydwu oddziałach firmy.

– Najbardziej innowacyjne rozwiązania mają to do siebie, że trudno zaproponować je klientowi w odpowiedzi na tradycyjny brief komunikacyjny. Ten najczęściej daje nam relatywnie krótki czas na przygotowania, ma swoje konkretne ograniczenia, wymusza szybką reakcję. Głównym celem struktury prowadzonej przez Marcina będzie współpraca z klientami otwartymi na odrobinę inne podejście do tematu – wspólną diagnozę, jakich innowacji potrzebuje marka i dłuższy czas realizacji, dopieszczenie rozwiązań – mówi Dawid Szczepaniak, executive creative director.

::

Czy tworzenie takich działów w agencjach reklamowych to Waszym zdaniem trend czy może już konieczność?

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };