Voelkel: kreowanie od kopiowania różni się tylko jedną rzeczą…

5 359

Piotr Voelkel jest twórcą jednej z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych marek meblowych. Jak udało się osiągnąć ten status? Jak budować firmę, która potrafi osiągać globalne sukcesy? Jak design przekuć w biznes? Na te pytania odpowiada rozmówca Grzegorza Kiszluka.

Zdaniem Piotra Voelkela, w prawie każdej firmie drzemie potencjał, żeby z organizacji, która kopiuje cudze rozwiązania stać się innowatorem z prawdziwego zdarzenia. Co jest do tego potrzebne? Zmiana strategii, ale i zmiana mentalności – zarówno menedżerów jak i załogi.

– Kreowanie od kopiowania różni się tylko jedną rzeczą: odwagą – podkreśla Piotr Voelkel.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };