...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Volkswagen myśli na niebiesko

W lipcu Volkswagen Group Polska rozpoczyna działania w ramach kampanii Think Blue. Miejskie skwery w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu zakwitną na niebiesko. Przy nich staną huśtawki zachęcające do chwili relaksu. Przy skwerach mają pojawić się także tablice z torebkami nasion niezapominajek, które będzie można oderwać i zasiać w ogródku, na balkonie czy miejskim placu.

Akcja ma przypominać o tym, że troska o naturę jest wspólną sprawą nas wszystkich i może dostarczać wiele radości. Niebieskie skwery z tablicami pojawią się w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu.

Kolejnym etapem akcji Think Blue będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców zaniedbanych miejsc. Na przykład poprzez odtworzenie zieleni lub stworzenie mebla miejskiego. Ostateczna forma mebli oraz lokalizacja w danym mieście wyłonione zostaną przez mieszkańców w głosowaniu na fanpage’u VW na Facebooku.

W ramach idei Think Blue Volkswagen organizuje także konkurs, w którym wyłoniony zostanie najoszczędniej jeżdżący kierowca na świecie. Lokalne eliminacje rozpoczną się w połowie lipca, a najlepszy zawodnik będzie reprezentował Polskę w światowym finale we wrześniu.

Think Blue

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF