W czerwcowym Briefie

4 418

Zachęcamy do lektury czerwcowego wydania miesięcznika „Brief” (nr 164/2013), którego tematem głównym jest marketing terytorialny. Omawiamy w nim zagadnienia związane z szeroko rozumianym budowaniem silnych marek miejsc. Takich, które przyczyniają się nie tylko do polepszania wizerunku miast, regionów i krajów, ale także do poprawy jakości życia mieszkańców.

Temat numeru: Marketing miejsc

Wywiad z Michałem Olszewskim, zastępcą prezydenta miasta Warszawy, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.

Polska na mapie turystycznej

Jak pokazać markę miejsca?

Ułańska fantazja a biznes – rozmowa z Mikołajem Plackiem, prezesem zarządu Oknoplast

:: ::

W Briefingu m.in.:

Nastolatki już nie lubią Facebooka
Nastroje w branży nie dopisują, czyli przedstawienie wyników dwudziestej szóstej fali badania BriefIndex

 :: ::

W Business Today m.in.:

Sukces tkwi w ryzyku, czyli rozmowa z Dymitrem Głuszczenko – twórcą Kwejk.pl
Jak łączyć sztukę z biznesem? Rozmowa z Bogusławem Deptułą, redaktorem naczelnym magazynu „Art&Business”.
Farma Inwencji 2013. Gdzie szukać inspiracji dla przełomowych, nowatorskich rozwiązań?

  :: ::

W Business Services m.in.:

Co gryzie w mobilności? Raport z badania przeprowadzonego przez agencję GoldenSubmarine i TNS Polska.
Badanie efetywności komunikacji.
Recepta na media. Jak miejsce zamieszkania wpływa na konsumpcję mediów?
Społecznościowe źródło informacji. Czy Twitter odbierze pracę rzecznikom prasowym?
Orange ułatwia prowadzenie firmy.

 

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };