W majowym Briefie

3 302

Polska to rynek z największym potencjałem wzrostu w zakresie e-commerce w całej Europie. Jak wykorzystać tę szansę? Piszemy o tym w majowym wydaniu magazynu „Brief”. W numerze można znaleźć także kolejne sylwetki najbardziej kreatywnych Polaków, raport „Efektywna komunikacja w internecie” oraz kolejną dawkę informacji na temat nowych technologii i mediów społecznościowych. A także wywiad z prezesem zarządu Poczty Polskiej oraz z prezydentem Gdańska. Jak w każdym numerze publikujemy także felietony.

Temat numeru: E-commerce

Polska znajduje się w czołówce europejskiej pod względem potencjału rozwoju e-commerce. Przedstawiamy główne bariery stojące na drodze jego rozwoju, najpopularniejsze modele biznesowe i praktyczne rady dotyczące prowadzenia e-handlu

:: ::

W Briefingu m.in.:

  • Czy tak trudno zrozumieć, że produkty budują markę kraju?
  • Technologia się opłaca; „Facebook dla zakochanych” rośnie w siłę; E-spożywczaki ciągle mało popularne; Miliardowy YouTube; Kulka do sukcesu; Po zdrowie do internetu

 :: ::

W Business Today m.in.:

  •  Na czym polega sekret sukcesu Instagrama? Kolejny raz okazuje się, że najlepszą strategią biznesową jest największa możliwa prostota
  •  Od stomatologa do… – Artur Szwede z wykształcenia jest stomatologiem, jednak jego pasją od najmłodszych lat jest motoryzacja i to właśnie z nią związał swoje życie. W tym roku Szwede znalazł się na drugim miejscu w naszym tegorocznym rankingu
  •  Przyjemność tworzenia innowacji – Jak doszło do powstania firmy specjalizującej się w doradztwie przedsiębiorstwom w zakresie tego, jak rosnąć poprzez innowacje? Ze współzałożycielem firmy doradczej Innovatika, Tomaszem Rudolfem, rozmawiamy o początkach jego drogi zawodowej, podejściu do biznesu i roli uczelni na drodze do rynku pracy
  • So trendy – Wykładowca Katedry Psychologii Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim, dr Jan Zając, jest współtwórcą jednego z najpopularniejszych obecnie na polskim rynku narzędzi analitycznych dla marketingu w social media. O trudnościach w prowadzeniu komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych, sposobach promocji narzędzia analitycznego oraz wpływie spowolnienia gospodarczego na działalność firmy rozmawiamy z Janem Zającem.
  • Unijne granty na kulturę – Znajdujemy się w bardzo ciekawym momencie analizy dotychczasowych działań Unii Europejskiej w dziedzinie kultury i tworzenia nowego programu na lata 2014 – 2020 o nazwie Kreatywna Europa

:: ::

W Business Services:

  • Walka o partnerów – Z Michałem Wiśniewskim, ekspertem Polskiej Organizacji Franczyzodawców, rozmawiamy na temat sytuacji na rynku franszyzy w Polsce oraz o charakterystyce funkcjonowania tego modelu na rodzimym rynku
  • Główne korzyści modelu franszyzowego – Michał Wiśniewski oraz eksperci branży mówią o korzyściach płynących dla licencjobiorcy, jak i licencjodawcy w modelu franszyzowym
  • Nadchodzi nowa era, czyli TV w obliczu zmian – O tym, jak cyfryzacja oraz powszechny dostęp do internetu wpłyną na oglądalność telewizji, a także o problemach badawczych oraz przetasowaniach na rynku kanałów tematycznych opowiada Marcin Boroszko, prezes zarządu Atmedia Group
  • Orange, marka społecznościowa? – Do tego, że media społecznościowe są skutecznym kanałem komunikacji marketingowej, nie trzeba już nikogo przekonywać. Ich potencjał docenia coraz więcej firm, wśród nich marka Orange

:: ::

W Brief 4 Poland m.in.:

  • Sprawdzian z zarządzania – Co robić, aby spowolnienie gospodarcze nie było hamulcem rozwoju, a stało się katalizatorem kreatywnych i innowacyjnych projektów? Właśnie o tym będziemy rozmawiać podczas drugiej edycji Welcome Festivalu 2013
  • Gdańsk szuka tożsamości – Paweł Adamowicz, prezydent Gdańska, opowiada o tym, dlaczego władzom miasta zależy na tym, aby stolica województwa pomorskiego mogła nosić miano miasta smart
  • Sprawiedliwa promocja miasta – W listopadzie 2012 roku Poznań stał się pierwszym polskim Miastem Przyjaznym dla Sprawiedliwego Handlu i dołączył do międzynarodowej sieci miast aktywnie wspierających ruch Fair Trade. Na czym polega fenomen idei Fairtrade Towns i jak miasta wykorzystują ów tytuł w aktywności promocyjnej?
  • Seriale w służbie miast i regionów – Seriale przynoszą popularność nie tylko występującym w nim aktorom, ale także miejscom, w których toczy się akcja. Dlatego city placement cieszy się coraz większym zainteresowaniem włodarzy miast i regionów

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };