WebTalk z potrójną wygraną na Stevie® Awards

81

Agencja WebTalk już po raz piąty została doceniona w prestiżowym konkursie International Business Awards. W tym roku agencja otrzymała dwie złote i jedną srebrną statuetką Stevie Award za kampanie zrealizowane we współpracy ze swoimi klientami: Biedronką, Ruukki Polska i marką Maybelline.

Pierwszą złotą statuetkę przyznano za kompleksową kampanię wizerunkową „Moja mała Skandynawia” zrealizowaną dla producenta stalowych pokryć dachowych i akcesoriów – Ruukki Polska. Jej celem było przybliżenie wartości marek Ruukki, Plannja i Siba oraz podkreślenie ich skandynawskiego rodowodu. Kampanię nagrodzono w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Agricultural/Industrial/Building”.

Kolejną złotą statuetką wyróżniono kampanię przeprowadzoną na Instagramie dla sieci sklepów Biedronka, promującą program lojalnościowy i kartę „Moja Biedronka”. Nagroda została przyznana w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Retail”.

Srebro w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Beauty” otrzymała kampania #ContouringOnTheRun przeprowadzoną dla marki Maybelline. Działania promujące stick modelujący Maybelline Master Contour V-Shape obejmowały m.in. współpracę z influencerami i znanymi vlogerkami.

Cieszymy się z zaufania, którym obdarzają nas nasi klienci, powierzając nam coraz szersze spektrum działań, dzięki czemu możemy tworzyć więcej uznawanych międzynarodowo kampanii – mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający WebTalk.

Zdobycie aż trzech statuetek Stevie Awards to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie rozwoju kompetencji WebTalk – wszystkie nagrodzone kampanie wyraźnie wykraczały poza ramy mediów społecznościowych. Kompleksowe i rozbudowane kampanie, takie jak „Moja mała Skandynawia” zrealizowana wspólnie z firmą Ruukki Polska, czy #ContouringOnTheRun dla Maybelline potwierdziły nasze szerokie kompetencje w zakresie digital marketingu oraz tworzenia materiałów wideo. Natomiast kampania promująca program lojalnościowy Moja Biedronka pokazała, że potrafimy stworzyć skuteczną koncepcję pracy z influencerami, nawet mając do czynienia z trudniejszymi produktami – mówi Adam Skrzypek, Senior Account Manager w WebTalk odpowiedzialny za współtworzenie nagrodzonych kampanii.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };