...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Welcome Festival 2013: Debata „Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc.”

Debata, która odbyła się podczas Welcome Festival 2013 pt.: "Po produktach ich poznacie. Wpływ firm i produktów na budowę marki miejsc".

W debacie wzięli udział:

– Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji, Urząd m.st. Warszawy
– dr Marta Hereźniak, Uniwersytet Łódzki
– Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy
– Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji, Orange Polska
– Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży, Poczta Polska
– Ryszard Topola, specjalista ds. marketingu, ZOO Wrocław

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF