„Wideo w sieci”

7 647

Magazyn Brief zaprasza na konferencję „Wideo w sieci”, która odbędzie się już 28 stycznia w Warszawie! Gospodarzem konferencji będzie Łukasz Jakóbiak. Wykład wprowadzający poprowadzi Jacek Gadzinowski

 

“Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca korzyści z wykorzystania wideo on-line w komunikacji marketingowej.

 

 

logo-wideo-w-sieci.jpg

 

 

::

Data: 28 stycznia 2015, godz. 10.00

Miejsce: Warszawa, Cinema City, Galeria Mokotów

Inwestycja: 150 PLN netto (w tym darmowa trzymiesięczna prenumerata Brief oraz lunch) 

Dla uczestników konferencji którzy przyjeżdżają do Warszawy specjalnie na nasze wydarzenie mamy specjalną ofertę w Sound Garden Hotel:
Na hasło „brief”
pokój 1-osobowy za 225 PLN brutto
pokój 2-osobowy za 270 PLN brutto
 
Ceny ze śniadaniem i szybkim Internetem.

Zakończyliśmy rejestrację uczestników konferencji. Dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy na kolejną edycję naszych konferencji.

::

Zrozum, jak działają narzędzia wideo.
Uczyń swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym.
Dotrzyj w nowatorski sposób do swoich klientów.
Rozszerz swoją grupę docelową o nowych, najaktywniejszych w sieci konsumentów (m.in. pokolenie selfie).
Poznaj sieci partnerskie i sprawdź, jak zaistnieć na rynku wideo online.
Zaczerpnij inspirację z historii sukcesu, poznaj studia przypadków zaprezentowane podczas konferencji.

::

Plan konferencji:

9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników

10.00 – 10.15 Powitanie: Grzegorz Kiszluk i Łukasz Jakóbiak

10.15 – 10.45 „Komunikacja obrazkowa i video marketing – szanse i wyzwania”, Jacek Gadzinowski Smart Way Video

10.45 – 11.35 LifeTube, AIA, prezentacja sieci partnerskich

11.35 – 11.55 Case study Onet.tv, Michał Pietniczka, dyrektor wideo Grupa Onet.pl

12.00 – 13.00 Lunch

13.00 – 13.30 „Możliwości dystrybucji treści wideo, czyli mój kanał na telewizorze” Martin Šimka Evio Polska

13.30 – 14.00 „Marketing na YouTube i video w social media – jak to zmierzyć i na co wydawać pieniądze?” dr Jan Zając Sotrender i Wydział Psychologii UW

14.00 – 14.25 Case study, Yuri Drabent, Lubię To

14.25 – 14.40 „Jak promować treści na YouTube i zarabiać na nich”, Maciej Wróblewski, Muse

14.40 – 15.00 „Kreatywny tłum tworzy filmy dla marek czyli crowsoursingowy content video”, Jan Okulicz-Kozaryn, TLUMTLUM

15.00 Debata: “Wideo w sieci – jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?” – Michał Brański (Grupa Wirtualna Polska), Tomasz Czudowski (Branding Solutions Lead, SEEMEA Emerging Markets at Google), Tomasz Kammel, (dziennikarz telewizyjny i twórca Kammel Chanel), Radosław Kotarski (LifeTube), Artur Kurasiński (Muse)

::

Oprócz udziału merytorycznego istnieje możliwość współtworzenia raportu wideo w sieci, który ukaże się w magazynie „Brief”. Napisz: przemek.staroszczyk@brief.pl

 

 PARTNERZY KONFERENCJI:

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };