Wiedza o uprawie jabłek przekazywana jest z pokolenia na pokolenie

112

Jednym z bohaterów kampanii PKN Orlen „Pij polskie soki” jest firma „Bracia Sadownicy”. Zapytaliśmy Adama Jędrzejewskiego – jednego ze współwłaścicieli firmy – dlaczego zdecydował się wziąć udział w projekcie PKN Orlen.

Sady są w naszej rodzinie od początku XX wieku i to właśnie wokół nich toczy się niemal całe nasze życie. Wiedza o uprawie jabłek przekazywana jest w naszej rodzinie z pokolenia na pokolenie, a my  właściwie wychowaliśmy się w sadzie. Powstanie marki „Bracia Sadownicy” było więc kontynuacją rodzinnej tradycji.

Jest to pierwsza w Polsce marka jabłek i przetworów z jabłek. Chcemy dostarczać konsumentom wysokiej jakości produkty na bazie tych owoców, które są wytwarzane w szczery i uczciwy sposób. Oprócz świeżych jabłek oferujemy również soki, które sami nazywamy po prostu Tłoczonym Jabłkiem. Dodajemy do nich również inne owoce i warzywa z polskich sadów i ogrodów. Poszliśmy jednak o krok dalej i stworzyliśmy w pełni naturalny napój na bazie naszego soku tłoczonego, czyli Musujące Jabłko. Dodaliśmy tylko wodę i bąbelki, ale dzięki odpowiednim proporcjom otrzymaliśmy zdrową wersję gazowanych napojów, ale bez dodatku cukru, barwników czy konserwantów. Stale jednak rozwijamy portfolio naszych produktów, kierując się zasadą „im mniej, tym lepiej”, bo wierzymy, że to co dobre i naturalne, nie musi być dodatkowo ulepszane. Już wkrótce na rynek wejdzie nasz kolejny produkt, o którym mogę jedynie powiedzieć, że będzie w szklanej butelce.

 

Nasze jabłka, soki i napoje kierujemy do świadomych konsumentów, czytających etykiety i doceniających polskie, naturalne i rzemieślnicze produkty wytwarzane w uczciwy sposób. Dla konsumentów ważne jest, by to, co spożywają było naturalne i jak najmniej przetworzone. My właśnie kierujemy się tymi samym wartościami. Dlatego też nasza etykieta jest przejrzysta i czytelna , a produkty mają  krótkie listy składników. Myślę, że nasza siła tkwi również w tym, że mamy pełną kontrolę nad każdym etapem produkcji – od sadzonki jabłoni aż po finalny produkt, jakim jest sok czy napój.

Cieszymy, że nasze produkty są coraz bardziej dostępne. Byliśmy dostawcą  PKN Orlen zanim rozpoczęła się akcja „Pij polskie soki” , a udział w niej to właśnie efekt naszej wcześniejszej współpracy. Klienci stacji Orlen już wcześniej mogli kupić nasze produkty, ale dzięki temu projektowi ich dostępność na pewno się zwiększyła. To bardzo ciekawa inicjatywa dająca możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców, co dla nas, jako młodej marki, jest bardzo istotne.  Na rynku zdominowanym przez dużych graczy, niezwykle trudno jest zaistnieć w świadomości konsumentów, a promowanie polskich produktów jest bliskie naszej filozofii działania, dlatego z przyjemnością uczestniczymy w tej akcji.

Według nas polskie produkty mogą skutecznie promować nasz kraj – zresztą już tak się dzieje. Mamy nadzieję, że coraz więcej rodzimych produktów wypłynie na międzynarodowe wody, bo swoją wysoką jakością, naturalnością i dobrym smakiem przekonają  do próbowania wyrobów polskich marek.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };