Efektywna komunikacja w internecie – raport specjalny Brief
Raport jest częścią majowego wydania magazynu "Brief", który miał premierę na konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji". Omawia aktualne trendy związane z projektowaniem stron WWW, mediami społecznościowymi, marketingiem mobilnym i monitoringiem mediów. Materiały opracowali dziennikarze magazynu "Brief" oraz praktycy z wyspecjalizowanych firm i agencji.
Raport podzielony jest na cztery części:
Strony WWW
- „22 lata świetlne”
- „Trendy nie do pominięcia. O czym należy pamiętać projektując stronę WWW?”
- „Daj się znaleźć”
- „E-mailing krok po kroku”
- „Grupa z potencjałem”
Media społecznościowe
- „Docenić niedocenione”
- „Pułapki społeczności”
- „Adekwatny social”
- „Trudne marki w mediach społecznościowych”
Mobile marketing
- „Mobilna rewolucja”
- „Konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych w najbliższych latach”
- „Urządzenia mobilne w synergii z social media”
Monitoring mediów
- „Koniec monitoringu post factum”
- „Podpatrzeć – siebie i konkurencję”
Został wzbogacony licznymi wypowiedziami przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i komunikacją w intenrecie. Jest on rozwinięciem i uzupełnieniem konferencji „Jak zarobić na e-komunikacji”, która odbyła się 8 maja na Stadionie narodowym w Warszawie.
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.