...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Efektywna komunikacja w internecie – raport specjalny Brief

Raport jest częścią majowego wydania magazynu "Brief", który miał premierę na konferencji "Jak zarobić na e-komunikacji". Omawia aktualne trendy związane z projektowaniem stron WWW, mediami społecznościowymi, marketingiem mobilnym i monitoringiem mediów. Materiały opracowali dziennikarze magazynu "Brief" oraz praktycy z wyspecjalizowanych firm i agencji.

Raport podzielony jest na cztery części:

Strony WWW

  • „22 lata świetlne”
  • „Trendy nie do pominięcia. O czym należy pamiętać projektując stronę WWW?”
  • „Daj się znaleźć”
  • „E-mailing krok po kroku”
  • „Grupa z potencjałem”

Media społecznościowe

  • „Docenić niedocenione”
  • „Pułapki społeczności”
  • „Adekwatny social”
  • „Trudne marki w mediach społecznościowych”

Mobile marketing

  • „Mobilna rewolucja”
  • „Konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych w najbliższych latach”
  • „Urządzenia mobilne w synergii z social media”

Monitoring mediów

  • „Koniec monitoringu post factum”
  • „Podpatrzeć – siebie i konkurencję”

Został wzbogacony licznymi wypowiedziami przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i komunikacją w intenrecie. Jest on rozwinięciem i uzupełnieniem konferencji „Jak zarobić na e-komunikacji”, która odbyła się 8 maja na Stadionie narodowym w Warszawie.

Relacja wideo z konferencji

 

Pobierz raport „Efektywna komunikacja w internecie”

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF