Jaki będzie rok 2015 w mediach społecznościowych?

8 474

IRCenter opublikował infografikę towarzyszącą kolejnej edycji badania mediów społecznościowych w Polsce.

 

 

Marcin Krzosek, Dyrektor Zarządzający IRCenter komentuje wyniki badania:

„Badanie, które przygotowaliśmy w oparciu o dane pochodzące z narzędzia do monitorowania Internetu SentiOne, są idealnym uzupełnieniem danych deklaratywnych dot. korzystania z social media. Z jednej strony obserwujemy odpływ głównie młodych użytkowników praktycznie na wszystkich tradycyjnych platformach społecznościowych. Z drugiej natomiast widzimy coraz większą aktywność tych, którzy pozostają.

Interesująco wyglądają również dane dot. aktywności w social media od strony ewolucji najpopularniejszych platform społecznościowych. Te „stare” tzn. fora internetowe czy portale tracą na znaczeniu, a ich miejsce wypełniają serwisy Facebook i Twitter. Co ciekawe, wbrew szumnym zapowiedziom, wystartować nie może serwis Instagram. Pomimo drugiego roku wzrostu aktywności, pochodzi z niego niecałe 4 proc. wypowiedzi.

*Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji mediów cyfrowych w Polsce. Dane ilościowe zostały zebrane metodą CAWI za pośrednictwem panelu badawczego na reprezentatywnej próbie 1200 internautów. Część danych dotyczących wypowiedzi użytkowników została dostarczona przez SentiOne. Więcej informacji o badaniu oraz otwarta część raportu dostępna jest za darmo na stronie: LINK

 

© kbuntu – Zobacz portfolio

 

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };