...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

WWF: aplikacja mobilna

Aplikację przygotowała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Celem nowo powstałej aplikacji jest edukacja ekologiczna Polaków.

Aplikacja jest lifestylowym narzędziem, które ma zachęcić ludzi do bardziej świadomego i ekologicznego trybu życia, ułatwiając im codzienne wybory. Użytkownik aplikacji ma dostęp do wielu ciekawostek i porad dotyczących zakupów, ekologicznego sposobu prowadzenia domu czy przyjaznych środowisku zachowań w podróży. Rozbudowane poradniki i przewodniki podpowiedzą między innymi jakie ryby powinniśmy wybierać podczas zakupów, aby nie przyczyniać się do wymierania gatunków, które owoce i warzywa wybierać w danym miesiącu oraz czego nie należy przywozić z egzotycznych podróży.

WWF aplikacja mobilna

Zadaniem nowej aplikacji WWF będzie przede wszystkim przekonanie ludzi do podejmowania ekologicznych wyborów na co dzień. – mówiMagdalena Kuflińska z WWF Polska. Poprzez łatwy dostęp do porad w telefonie, użytkownik aplikacji będzie mógł z niej korzystać w każdym miejscu – w sklepie, w podróży, gdziekolwiek się znajdzie. Aplikacja jest przy okazji podziękowaniem od WWF dla każdej z osób, która co roku dołącza do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Chcemy w ten sposób pokazać, że nasze działania nie powinny kończyć się na symbolicznym zgaszeniu światła podczas akcji, ale stać się stylem życia każdego z nas. Chcemy to wszystkim ułatwić, udostępniając aplikację mobilną z ekologicznymi poradami.

Aplikacja umożliwia ponadto przekazanie darowizny na rzecz WWF Polska i wsparcie jej działań dla przyrody przy wykorzystaniu szybkich, mobilnych przelewów. W przyszłości aplikacja umożliwi użytkownikom także włączenie się do inicjatyw WWF takich jak zostawienie podpisu pod ważną dla przyrody petycją. W ramach planowanego rozwoju narzędzia, dodatkowym modułem proponowanym użytkownikom, będzie zakładka z ekologicznymi przepisami.

Agencja GoldenSubmarine wspiera WWF Polska również w innych działaniach interaktywnych m.in. przygotowała serwis http://www.1procent.wwf.pl/ .

Aplikacja została przygotowana na smartfony z systemem Android oraz iOS.

WWF mobilna aplikacja

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF