Wykorzystanie systemów CRM – konferencja

2 205

Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu. Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą.

Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. (Warszawa) do udziału w konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Dzięki uczestnictwu dowiesz się nt.:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Problemy z wdrożeniem i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM a zarządzanie wiedzą

Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!

Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: – Marketingu – Sprzedaży – Handlowego – IT – BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
  • Wszystkich, którym zależy na budowaniu relacji i wizerunku firmy

* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji

 

Zgłoś swój udział >>>

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };