...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wystawa z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości w Łazienkach. Prace powstawały na Facebooku i Instagramie

Facebook otworzył wystawę w Łazienkach Królewskich w Warszawie, będącą zwieńczeniem kampanii społecznej Biało-czerwone Hi100rie. Składają się na nią wybrane, inspirowane rocznicą odzyskania niepodległości prace, które w ramach akcji tworzyli ludzie z całej Polski na Facebooku i Instagramie.

Biało-czerwone Hi100rie to kampania społeczna zorganizowana przez Facebook Polska we współpracy z Biurem Programu “Niepodległa”. Przez ponad miesiąc, od listopada do grudnia 2018 roku, angażowała Polaków we wspólne świętowanie 100. rocznicy odzyskania niepodległości. Ideą przewodnią kampanii było zachęcenie mieszkańców Polski do tworzenia okolicznościowych zdjęć, grafik, filmów albo relacji z biało-czerwonym akcentem i ich publikowania na Facebooku lub Instagramie.

Wszystkie prace były oznaczone hasztagiem #BialoCzerwoneHi100rie, dzięki czemu stworzony został niepodległościowy portret polskiego społeczeństwa. W ten sposób powstały unikalne i autentyczne grafiki, zdjęcia i wideo autorstwa ludzi z całej Polski, tworzących społeczność Facebooka. Z tego zbioru wybrano dziesięć najbardziej kreatywnych oraz najlepiej oddających ducha wspólnej radości prace, które można teraz zobaczyć na niepowtarzalnej wystawie w warszawskich Łazienkach Królewskich.

– Biało-czerwone Hi100rie to akcja w której chcieliśmy pokazać święto 100. rocznicy odzyskania niepodległości niejako od kulis– mówi Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. – Uświadomiliśmy sobie, że na ten piękny moment składają się tysiące małych, osobistych i radosnych historii, pokazujących czym ta rocznica jest dla każdego z nas. Chcemy, aby nasze platformy zbliżały do siebie ludzi i pomagały w budowaniu wspólnoty, tej małej jak np.: grupa przyjaciół, ale też tej wielkiej, jak całe nasze społeczeństwo. Z tego powodu postanowiliśmy, pokazać te unikalne historie światu i bardzo się cieszę, że osoby korzystające z naszej platformy odpowiedziały tak pozytywnie na nasze zaproszenie – dodaje.

Do udziału w akcji zaproszeni zostali również polscy artyści graficy – Przemysław Trust” Truściński, Dawid Ryski, Alek Lis Kula” Morawski, Beata Barrakuz” Śliwińska oraz Mateusza Suda.

Wystawę wieńczącą kampanię Biało-czerwone Hi100rie można oglądać do 4 marca br. w Galerii Plenerowej Łazienek Królewskich.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF