Wysyłamy wrocławskich studentów na mistrzostwa świata w kreatywności!

1 855

Myślenie poza schematami, wychodzenie z pudełka, poza sztywne ramy, niekonwencjonalność. Kreatywność pożądana jest dziś wszędzie i niemal każdy chętnie umieszcza tę cechę w swoim CV. Ale jak wiele osób może – bez mijania się z prawdą – pochwalić się tytułem najbardziej kreatywnych na świecie? Młodzi ludzie z Uniwersytetu Wrocławskiego mają szansę na zdobycie tego prawa!

Studenci zrzeszeni w grupie „brudnopis”, czyli Agata Boruta, Gabi Czesak, Romek Garliński, Olć Kalenik, Ola Kleśta, Krysia Kwiatkowska, Laura Nowak i Aga Tokarska zwyciężyli w marcu w Ogólnopolskim Finale Odysei Umysłu. Jest to konkurs, w którym co roku młodzi ludzie na całym świecie wykazują się umiejętnością kreatywnego rozwiązywania problemów. W dniach 18-24 maja najlepsi z nich spotkają się na Michigan State University w East Lansing w Stanach Zjednoczonych, by powalczyć o miano najbardziej kreatywnych studentów świata. Niestety cała impreza organizowana jest przez wolontariuszy, a wszelkie koszty wyjazdu „brudnopis” musi pokryć z własnych studenckich kieszeni. Kwota nie jest mała, a jednak już prawie się im udało. I to w jakim stylu!

Studenci udowadniają, że nie bez powodu zostali mistrzami Polski – w zbieraniu funduszy nie ograniczają się do standardowych metod. Kreatywnymi kampaniami zwracają na siebie uwagę wielkich marek, zręcznie wykorzystują możliwości social media i narzędzi takich, jak Brand24. Niekonwencjonalnym podejściem zjednali sobie Michała Sadowskiego, Maćka Budzicha i Pawła Tkaczyka, którzy zostali ambasadorami projektu na platformie wspieram.to. Sprawność komunikacyjna „brudnopisu” nie jest przypadkowa – cała grupa studiuje projektowanie komunikacji na Uniwersytecie Wrocławskim, a kreatywne rozwiązywanie problemów to dla nich chleb powszedni, pasja i zawód w jednym. Swoją nazwę również wybrali z rozmysłem – w końcu wszystkie pomysły zaczynają się w brudnopisie.

Pomóżmy im więc wyjść na czysto i wspomóc na ostatniej prostej, gdy do osiągnięcia celu brakuje już naprawdę niewiele. Każda złotówka się liczy! Wystarczy wejść na wspieram.to/brudnopis i wybrać pakiet sponsorski. Wyślijmy do Stanów grupę, która godnie będzie reprezentować Polskę i jej branżę kreatywną!

Polecamy uwadze również profil grupy na Facebooku.

 

 

::
Partnerem sekcji jest firma Sodexo.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };