Zaangażuj konsumenta

2 378

W dzisiejszym świecie bardzo trudno jest zdobyć uwagę i lojalność nieustannie bombardowanego reklamami konsumenta. Co zrobić, żeby zapamiętał właśnie naszą markę? Odpowiedź jest prosta – dać mu powód i motywację, by sam zaangażował się w kampanię reklamową. W tym właśnie może pomóc grywalizacja, o której wyczerpująco piszą eksperci z firmy Gamfi w darmowym e-booku.

Każdy marketingowiec głowi się, co zrobić, by konsument nie zapomniał o jego marce, przytłoczony bodźcami wysyłanymi z reklam przez coraz to nowe produkty. Tymczasem rozwiązanie jest bardzo proste. Badania Game Industry Trends wykazują, że 83% respondentów korzysta z różnego rodzaju gier elektronicznych, a procent ten będzie tylko rósł. Skoro takie są realia, to dlaczego nie wyjść do konsumentów z akcją marketingową, która wpisze się w znane i lubiane przez nich mechanizmy? Grywalizacja angażuje, motywuje i ekscytuje. Wywołuje podobne emocje co znane i kochane gry komputerowe, ale przynosi realne biznesowe profity. Konsument zostaje włączony w grę z marką, dzięki czemu spędza z nią z przyjemnością czas i staje się wobec niej lojalny.

Warto zatem zainteresować się, co zrobić, by nie zniechęcić konsumenta kolejną podobną do innych kampanią marketingową, lecz, wręcz przeciwnie, zaintrygować go i zachęcić do samodzielnego kontaktu z marką. Eksperci, a zarazem praktycy z firmy Gamfi przygotowali ebooka, w którym dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Na podstawie konkretnych case’ów opowiadają, ile można zyskać, jeśli po prostu pozwoli się konsumentom grać.

Pobierz e-book. 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };