...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Zabłyśnij na drodze” – Nestlé zwiększa bezpieczeństwo pieszych na drogach

Nestle

Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 roku, wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé, wraz z firmą Passio zorganizowało kampanię „Zabłyśnij na drodze.”

„Zabłyśnij na drodze” to ogólnopolska kampania edukacyjna. W jej ramach już od 11 stycznia podkarpackie miejscowości przemierzają edukatorzy: ratownik medyczny, wideorealizator i postać śmierci. Edukują i rozdają zakupione przez Nestlé opaski odblaskowe. Wszystko po to, aby pokazać pieszym, dlaczego po zmroku warto nosić odblaski – także w terenie zabudowanym.

Już w pierwszej godzinie akcji wszystkim niewidocznym spotkanym po drodze rozdano dziesiątki odblasków.

Kampania „Zabłyśnij na drodze” to jeden z przykładów jak Nestlé działa na rzecz poprawy jakości życia i dąży do lepszej przyszłości. Dlatego firma wdraża liczne programy poprawiające poziom bezpieczeństwa w miejscu pracy, a także kształtujące odpowiedzialną postawę i właściwe zachowania wśród pracowników. W Nestlé to właśnie pracownicy budują kulturę bezpieczeństwa, stosując na co dzień obowiązujące standardy, a także stwarzając środowisko sprzyjające bezpiecznej pracy.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem filmowym  promującym akcję „Zabłyśnij na drodze”.

Partnerem kampanii jest firma Pratt&Whitney.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF