Zgłoś się do Złotych Spinaczy

1 771

21 sierpnia br. mija ostateczny termin przesyłania prac do Złotych Spinaczy – konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie public relations w Polsce.

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w kraju. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 51 jurorów.

Do wyboru 28 kategorii konkursowych podzielonych na trzy grupy: kategorie główne (16 kategorii), kategorie specjalne (2 kategorie) i kategorie sektorowe (10 kategorii). W zeszłym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę 244 zgłoszeń.

Dzięki konkursowi możemy promować najlepsze praktyki i wyznaczać standardy naszej pracy. Wierzę, że tegoroczna edycja przyniesie nam wiele inspirujących kampanii, które będą wyznacznikiem jakości polskiego public relations – mówi Julia Kozak, jurorka konkursu Złote Spinacze, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl

Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:

 

  • 14 sierpnia br. (do godz. 16:00) – pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu

  • 21 sierpnia br. (do godz. 16:00)- drugi i ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu

  • 7 października br. – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów

  • 21 października br. do godz. 16.00 – termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu

  • 6 grudnia br. – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa

„Brief” jest patronem medialnym konkursu.

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };