...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zmiany w kierownictwie Goldbach Poland

Wojciech Kałużny nowym dyrektorem zarządzającym Goldbach Poland. Kirsten Drössel odchodzi z firmy.

Od lutego 2015 Wojciech Kałużny będzie odpowiadał za zarządzanie działalnością biznesową Grupy Goldbach w Polsce, jako dyrektor zarządzający. Jednocześnie Kirsten Drössel, dyrektor ds. międzynarodowych odpowiedzialna za Europę Środkowo-Wschodnią, opuszcza struktury Grupy Goldbach.

Wojciech Kałużny jest związany z firmą od 8 lat. Od lipca 2014 koordynuje działania lokalnej kadry zarządzającej. Wcześniej jako dyrektor sprzedaży Goldbach Audience odpowiadał za negocjacje agencyjne, projektował ofertę sieci oraz nadzorował pracę działów sprzedażowych. Pokieruje rozwojem Goldbach Poland w roli dyrektora zarządzającego. Będzie raportował bezpośrednio do Rolanda Wittmanna, pełniącego rolę chief strategy officer w zarządzie Grupy Goldbach w Zurichu.

 

::

 

Goldbach Audience to sieć reklamowa w Polsce współpracująca z ponad 1000 wydawców i docierająca miesięcznie do ponad 79 .proc użytkowników internetu. W listopadzie 2014 firma została po raz drugi z rzędu wyróżniona przez miesięcznik Media & Marketing Polska w badaniu biur reklamy internetowej oraz uznana za najlepiej oceniane przez klientów biuro reklamy. „Jesteśmy teraz w dobrej sytuacji wyjściowej do ekspansji na nowe obszary rynku przy jednoczesnym rozwoju obecnego biznesu. Tak jak w Niemczech i Austrii rozważamy stworzenie biura reklamy telewizyjnej”– mówi Michi Frank, CEO Grupy Goldbach.

 

::

 

Kirsten Drössel, która przez ostatnie 3 lata odpowiadała za działania Grupy Goldbach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, zdecydowała się na kontynuowanie kariery poza strukturami grupy. “Jesteśmy wdzięczni za możliwość współpracy z menadżerem z tak szerokim doświadczeniem międzynarodowym” – dodaje Wojciech Kałużny.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF