Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013

2 290

McCann Erickson otrzymał nagrodę Golden Net jako najlepsza agencja sieciowa. Golden Rose, czyli wyróżnienie dla najlepszej agencji zdobyła macedońskie „New Moment New Ideas Company Skopje”. Polacy zdobyli w sumie 12 nagród.

Nagrody Grand Prix zdobył GetIn Noble Bank i 180heartbeats + JUNG v. MATT Poland za prace nagrodzone również w tym roku na festiwalu w Cannes. Wszystkie cztery polskie Golden Drum trafiły do Ogilvy & Mather za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych.

Czy 12 nagród to Waszym zdaniem dobry wynik biorąc pod uwagę fakt, że z Polski pochodziło 121 zgłoszeń?

Oto pełna lista polskich zwycięzców tegorocznego festiwalu Golden Drum 2013:

Grand Prix

GetIn Noble Bank w kategorii „New or innovative” za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.

180heartbeats + JUNG v. MATT Poland w kategorii „Innowative campaigns” za kampanię „Rak’n’ Roll Records”

::

Golden Drum

Ogilvy & Mather w kategorii „Radio”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii „Events”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii „Integrated communication campaigns”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii „Public relations”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

::

Silver Drum

180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii „Digital” za kampanię „Good deal for good”

John Pitcher w kategorii „Mobile” za kampanię „Needless Calories”

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii „Film” za kampanię „Tiger – power is back”

Havas Worldwide Warsaw SP. Z O.O. w kategorii „Prasa” za kampanię „Reborn”

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii „Outdoor” za kampanię „McCroissant”

Leo Burnett Warsaw w kategorii „Direct communication” za kampanię „My first adult T-shirt”

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };