Zwycięzcy konkursu Young Creatives Eurobest 2017!

155

18 listopada, w Centrum Kreatywności Targowa, poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners. W nagrodę zwycięzcy wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28 – 30 listopada w Londynie. Ponadto, dwa najlepsze zespoły w kategorii Integrated wezmą udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition.

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Paweł Murawski i
Bartosz Bulak oraz Marta Krawiec i Pablo Dominguez Agregan reprezentujący
180heartbeats + JUNG V. MATT (nagroda + wyróżnienie). Nominacje otrzymali Adriana
Hochmańska i Irmina Pączek / Grandes Kochonos Digital oraz Aleksandra Berka i Patrycja
Rogacz z agencji They.pl.

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated była marka Volksawagen. Zadaniem
konkursowym było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dedykowanej programowi
Mali Ratownicy, którego celem jest edukowanie dzieci w wieku 6-14 lat w zakresie pierwszej
pomocy. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży
marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod
przewodnictwem Michała Desowskiego, Dyrektora Kreatywnego z Saatchi & Saatchi IS w
składzie: Iza Ogórek / TVN Media, Tomek Matuszewski / Follow, Michał Kubik / Brasil, Michał
Szaniecki / Volkswagen.

W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu
strategii oraz zaplanowanie kampanii dla linii napojów marki Tymbark. Najlepsza okazała się
propozycja autorstwa Pauliny Maćczak oraz Klementyny Jarmusz z Havas PR. Nominacje
otrzymały zespoły: Łukasz Gołacki i Agnieszka Gałkowska z agencji Walk Creative oraz Natalia
Drobniak i Dawid Kaźmierczak reprezentujący McCann Worldgroup Poland.

Kategoria Young Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji
reklamowych, agencji PR i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Tegoroczne
prace oceniało jury pod przewodnictwem Jakuba Eichelbergera, Strategy and Buisness
Director’a z agencji DDB&Tribal w składzie: Marek Rosłan / Saatchi & Saatchi IS, Henryk
Klawe / TGTH, Kamila Ziober / CPC oraz Bartosz Załęcki.
Organizatorzy konkursu: Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR
Partnerzy: Volkswagen, Tymbark
Współpraca: McCann&MRM, MIŁO Posproduction, Studio dźwiękowe GŁOŚNO

***

www.sar.org.pl
Kontakt do mediów: Jolanta Stryjczak, PR Manager
Tel: +48 695 827 704, e-mail: jolanta.stryjczak@sar.org.pl

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };