Życie jest grą – case study

2 592

Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. Projekt przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG
v. MATT dla marki Tiger.

Kreacja zaczęła od prostej obserwacji – życie jest jak gra komputerowa. Każdy z nas ma swoje misje, zadania, przeciwników, zbiera swoje punkty. Tiger to napój energetyczny, który pomaga nam grać dłużej.

Tak powstała Game Is Not Over – interaktywna platforma retro gamingowa. Zasada jest prosta – gdy kończy się energia, Tiger pomaga wrócić do gry.

Wizualnie nawiązaliśmy do klasycznych gier z przełomu lat 80 i 90-tych, dodając jednak współczesny twist. Kultowa, pikselowa estetyka na tle ujęć filmowych tworzy pierwsze tego typu retrofuturystyczne kolaże. – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Pod adresem gameisnotover.pl można zagrać w trzy tytuły.

Anatomia – to klasyczna platformówka o studencie medycyny, który musi zakuwać przed poprawką z anatomii. Strzelając brodą, pokonuje mniej lub bardziej agresywne organy i zbiera za nie oceny.

Tiger retro Anatomia

 

Party! – to interaktywna impreza w towarzystwie japońskiej dziewczyny
i jej milusińskich przyjaciół w samym sercu Tokio – stolicy kultury kawaii. Stylistycznie PARTY! nawiązuje do klasycznych tytułów z gatunku beat’em up.

Tiger retro Party!

 

Deadline – to symulator statku kosmicznego, w którym pracownik współczesnej korporacji przygotowuje raport inwestycyjny, strzelając do nadlatujących danych.

::

Za koncepcję, kreację i produkcję gier na gameisnotover.pl odpowiada agencja 180heartebats + JUNG v. MATT. Muzykę
przygotowała agencja Sounds Made Up. Kampanię w Internecie zaplanował dom mediowy Codemedia.

::

Edit 9.10.2014 Kampania otrzymała Grand Prix na festiwalu Golden Drum w kategorii Digital

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };