Żywiec podsumowuje kampanię

3 229

69 mln odsłon i dotarcie do 17 mln unikalnych użytkowników to efekty najnowszej kampanii internetowej marki Żywiec.

Cel 

Kampania „Otwieracz Żywca” miała za zadanie poinformowanie użytkowników internetu o nowej identyfikacji marki w niebanalny sposób. Wpisuje się ona w nowe pozycjonowanie marki, która otwiera się na młodszych konsumentów, pełnych energii i apetytu na życie.

Realizacja

Działania podzielono na dwie odsłony: kampanię internetową oraz konkurs dla internautów realizowany na profilu marki na Facebooku. Obie zostały oparte na filmie prezentującym otwieracz, który swoją konstrukcją nawiązywał do idei tzw. maszyny Goldberga. Kampania była widoczna na głównych portalach internetowych. Dodatkowo, konkursowi towarzyszyło wsparcie na Facebooku.

Autorem działań związanych z aktywacją „Otwieracz Żywca” jest agencja Gong.

Efekty

Wyniki akcji „Otwieracz Żywca” wskazują na jej bardzo szeroki zasięg oraz duże zaangażowanie internautów.

W sumie kampania zanotowała 69 mln odsłon, co stanowi wartość dwukrotnie wyższą od średniej dla innych aktywacji z kategorii alkoholi. Komunikat dotarł do 17 mln unikalnych użytkowników, a w grę na profilu marki na Facebooku zagrano ponad 200 tys.  razy. Poziom zaangażowania fanów był dwukrotnie wyższy od przeciętnego.

:: ::

Dla marki Żywiec pracują:

– działania z zakresu ATL – agencja DDB

– z zakresu BTL – Men at Work

– za aktywacje interaktywne odpowiada Gong

– wsparcie PR zapewnia TBWA PR

– zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };