2022/2023… jaki był?/jaki będzie? agencja kreatywna

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…
Marcin Gaworski z agencji kreatywnej 180heartbeats + Jung v Matt, mówiąc o kreatywności w agencjach reklamowych, zauważył, że ponad 20 lat temu Wally Olins budując strategię dla promocji Polski zaproponował Big Idea: „Creative Tension”…
● Kreatywność, często rodzi się w sytuacjach dramatycznych, nieprzewidywalnych i wymagających poświęcenia.
● Najpierw Covid, potem wojna w Ukrainie, teraz kryzys gospodarczy i galopująca inflacja zmuszają firmy, a co za tym idzie ich agencje reklamowe, do coraz to bardziej kreatywnych rozwiązań w komunikacji marketingowej.
● Złą stroną takich sytuacji kryzysowych jest przesunięcie akcentów strategii marketingowo-sprzedażowej firm z długofalowego budowania marki na hard-seling.
● #hakujemy_HiT, książka kucharska napisana przez sztuczną inteligencję, że w której znalazło się 12 powigilijnych przepisów kulinarnych „zero waste”, kampania „Szkoda prądu” – przykłady rozwiązań kreatywnych wymyślonych przez agencję 180heartbeats i Jung v Matt.
● Czy sztuczna inteligencja jest początkiem końca kreacji w agencjach reklamowych sposobem zasilania kreatywności?
●ESG, będzie stymulował kreatywność agencji reklamowych w najbliższym czasie.