2022/2023… jaki był?/jaki będzie? agencja kreatywna

354

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…


Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

 

Marcin Gaworski z agencji kreatywnej 180heartbeats + Jung v Matt, mówiąc o kreatywności w agencjach reklamowych, zauważył, że ponad 20 lat temu Wally Olins  budując strategię dla promocji Polski zaproponował Big Idea: “Creative Tension”…

● Kreatywność, często rodzi się w sytuacjach dramatycznych, nieprzewidywalnych i wymagających poświęcenia.

● Najpierw Covid, potem wojna w Ukrainie, teraz kryzys gospodarczy i galopująca inflacja zmuszają firmy, a co za tym idzie ich agencje reklamowe, do coraz to bardziej kreatywnych rozwiązań w komunikacji marketingowej.

● Złą stroną takich sytuacji kryzysowych jest przesunięcie akcentów strategii marketingowo-sprzedażowej firm z długofalowego budowania marki na hard-seling.

● #hakujemy_HiT, książka kucharska napisana przez sztuczną inteligencję, że w której znalazło się 12 powigilijnych przepisów kulinarnych “zero waste”, kampania “Szkoda prądu” – przykłady rozwiązań kreatywnych wymyślonych przez agencję 180heartbeats i Jung v Matt.

● Czy sztuczna inteligencja jest początkiem końca kreacji w agencjach reklamowych sposobem zasilania kreatywności?

●ESG, będzie stymulował kreatywność agencji reklamowych w najbliższym czasie.

 


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej