Adam Przeździęk zaproszony do jury 33. EPICA Awards
Adam Przeździęk, autor bloga Mediafeed.pl będzie drugim w historii przedstawicielem Polski w elitarnym gronie jury EPICA AWARDS 2019.
Epica Awards jest jedynym międzynarodowym konkursem branży kreatywnej, w którym wyboru zwycięzców nie dokonują przedstawiciele świata reklamy, a niezależni dziennikarze z ponad 200 prestiżowych redakcji jak Adweek, Campaign, Fast Company, Forbes, Digiday, Buzzfeed, The Drum, a z Polski magazynu Press.
Adam Przeździęk komentuje: Cieszy mnie to, że komisja konkursu dostrzegła moje wieloletnie działania na polskim rynku i zaprosiła do składu jury tegorocznego wydarzenia Epica Awards. Jestem ciekaw tegorocznych zgłoszeń i głównych trendów, które zarysują się po ich dokładnej analizie. Zamierzam zwracać uwagę zarówno na niestandardowe podejście marek i agencji, jak i na szerszy kontekst, np. poruszanie w danej kampanii reklamowej istotnych społecznie kwestii.
Adam Przeździęk, autor bloga MEDIAFEED.PL, trendwatcher, konsultant, mówca. Twórca i właściciel jednego z najbardziej poczytnych blogów w Polsce o nowoczesnym marketingu, niestandardowych formach reklamy, najnowszych zjawiskach społecznych oraz trendach z zakresu mediów cyfrowych
i technologii- MEDIAFEED.PL
Laureat plebiscytu Ludzie Polskiego Internetu. Autor nominowany do nagrody Człowiek Roku „Briefu” 2015. Wyróżniony przez magazyn „Adweek”, jedno z najważniejszych na świecie pism na temat reklamy
i mediów. Publikuje m.in. dla miesięcznika “BE Magazyn”.
Absolwent kierunków z zakresu marketingu międzynarodowego oraz marketingu internetowego. Doświadczenie zawodowe gromadził podczas pracy m.in. dla Tesco, PressitOn, Agora, BP, T-Mobile, GONG i in.