...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Adidas Predator z pierwszą na świecie grą na Instagramie

Pierwsza na świecie gra na Instagramie powstała w ramach kampanii butów Adidas Predator Instinct. Cała rozgrywka będzie odbywać się na oficjalnym koncie adidas Polska na Instagramie (@ADIDAS_PL), gdzie w galerii profilu użytkownik będzie mógł odnaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct.

To właśnie te ostatnie dziewięć zdjęć będzie kluczowe dla uczestników zabawy, bo na każdym z nich adidas otaguje profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia. Zadaniem uczestnika gry będzie odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Dla ułatwienia, adidas ponumerował zdjęcia tak, by użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić. Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygrywa buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób wygrywa piłki od producenta.

Kampania skierowana jest do młodych odbiorców, którzy aktywnie korzystają z mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych, a samo wyzwanie wystartuje 25 sierpnia i potrwa do 3 września. Codziennie o godzinie 11:00 startować będzie kolejny etap gry z zupełnie nowym hasłem.

Marka adidas do współpracy zaprosiła znanego w środowisku piłkarskim dziennikarza – Michała Pola, a także piłkarza warszawskiej Legii – Jakuba Koseckiego, którzy na swoich prywatnych profilach będą zachęcać swoich fanów do udziału w grze. Informacja na temat konkursu i jego zasadach dostępne będą również w serwisie internetowym Przeglądu Sportowego.

Za koncept kreatywny kampanii butów adidas Predator Instinct, w tym przygotowanie interaktywnej gry, odpowiada agencja Isobar Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF