Agnieszka Pudło objęła stanowisko Brand & Business Development Directora grupy newonce.media

549

Jest to nowe stanowisko związane ze zmianą struktury firmy. Pudło wcześniej pełniła funkcję Brand Activation Managera marki H&M, z którą była związana od 2015 roku.

Agnieszka Pudło kieruje nowo powstałym działem Brand & Business Development, którego zadaniem jest permanentna weryfikacja modelu biznesowego firmy oraz wdrażanie i rozwój projektów poszerzających portfolio grupy newonce.media. Pudło odpowiada również za budowanie relacji ze strategicznymi partnerami firmy.

Współpracę z Agnieszką rozpoczęliśmy bezpośrednio przed koronawirusem, nie mając wówczas jeszcze świadomości, jak istotną stanie się posiadana przez nią kompetencja układania modelu biznesowego i istniejących w organizacji struktur kreatywnych i produkcyjnych oraz procesów niejako od nowa. Jej niezwykła przenikliwość i rynkowa intuicja sprawiają, że nasze nadzieje na wyjście z branżowego kryzysu nie tylko obronną ręką, ale też z dodatkowymi atutami w dłoni, nabierają realnych kształtów.

Michał Michalski, CEO newonce.media

W swoim poprzednim miejscu pracy Agnieszka Pudło odpowiadała za ATL, BTL i projekty niestandardowe H&M, w tym m.in. flagowy projekt marki – festiwal H&M Loves Music. Wcześniej pracowała również dla takich marek jak: River Island, Aldo, New Look, Gap, Esprit.

Zastałam tu specjalistów w swoich dziedzinach. Każdy ma inną historię, pochodzimy z topowych marek, mediów, są też ludzie wychowani przez newonce. Cieszę się, że mam możliwość siąść z nimi przy stole. Michał mówi często, że „robimy ruchy”. Nie mogę doczekać się kolejnych. Moda nauczyła mnie procesów, skali, komercyjnego myślenia i estetyki. Jako stary „klient” chcę być blisko tego, co oferujemy markom. W newonce można realizować plany, które w innych miejscach postrzegane są jako trendy i wizje. Nam się spieszy, lubię niecierpliwość i ambicje tego miejsca. 

Agnieszka Pudło 

newonce.media to skierowana do wielkomiejskiego odbiorcy grupa mediowa, którą tworzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz stacjonarny newonce.bar. Produkowane i dystrybuowane przez firmę treści docierają do ponad miliona unikalnych użytkowników miesięcznie.

Współzałożycielem i CEO grupy jest Michał Michalski, działem reklamy kieruje Anna Wysga.


Źródło: informacja prasowa newonce.media

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej