...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Activision wprowadza zombie do Londynu

Premiera Call of Duty Vanguard zbliża się wielkimi krokami. Studio postawiło na nietypową formę promocji.

Fani dowiedzieli się już o tym co ich czeka w nowej odsłonie strzelanki. Poza tradycyjnymi trybami singleplayer i multiplayer w grze dostępny będzie tryb Zombie, który dostał ciekawą akcję promocyjną.

W Londynie powstałą animatroniczna ściana o nazwie „Happy Hunting”, na której znalazły się realistycznie reagujące trofea Zombie prosto z gry. Przechodnie mogli doświadczyć przerażającej, interaktywnej instalacji i osobiście zapoznać się z armiią nieumarłych. Miało to na celu promocję opracowanego między Sledgehammer Games i Treyarch Studios trybu Zombie, który posłuży jako narracyjny prequel Zombie z gry Call of Duty: Black Ops Cold War z 2020 roku.

Call of Duty: Vanguard będzie wydane przez Activision. Z kolei rozwijaniem gry zajmie się Sledgehammer Games i Raven Software, we współpracy z Treyarch Studios. Premiera gry odbędzie się 5 listopada. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF