Agencja Job’n’Joy puszcza oko do przyszłych pracowników Allegro

Ukłon w stronę gospodarza

Dobra komunikacja, to taka, która uwzględnia uwarunkowania kulturowe i mentalność osób, do których ma dotrzeć. Kryteria te spełniają projekty przygotowane przez Job’n’Joy z okazji otwarcia hubów technologicznych  Allegro w nowych lokalizacjach.

Będąc gościem, kimś nowym w otoczeniu, fajnie uhonorować i docenić kulturę i obyczaj gospodarza. Dlatego stawiamy na odniesienia do regionalnych ikon, gwar i skojarzeń. Nasza komunikacja bazuje na cechach charakterystycznych danego miasta, rezygnujemy z powszechnie stosowanego uniwersalnego, jednolitego podejścia w komunikacji.

Tomek Graszewicz, dyrektor kreatywny i strategiczny  Job’n’Joy

Autorzy uwzględnili specyficzną stylistykę w kreacjach, które można oglądać na nośnikach OOH oraz w kanale digital.

W samej kampanii – z przymrużeniem oka – pokazujemy, że czujemy lokalne klimaty. Wiemy, co to Tauzen i trajtek, które miasto ma najwięcej mostów, gdzie jest stolica polskiej kinematografii oraz które z naszych nowych biur będzie robiło daily na…MOLO. 

Mateusz Jabłonowski, odpowiada w Allegro za projektowanie i realizację kampanii employer brandingowych

Kampania trwa od 27.10.2021 i zakończy się w marcu 2022 roku.


Źródło: Job’n’Joy

Allegrodream employeremloyer brandingJob'n'JoyMateusz JabłonowskistickyTomasz Graszewicz