...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Agencja Job’n’Joy puszcza oko do przyszłych pracowników Allegro

Allegro Job'n'Joy

W Katowicach, Lublinie, Łodzi, Trójmieście i Wrocławiu, trwa nietypowa, dopasowana do lokalnych klimatów kampania employer brandingowa Allegro.

Ukłon w stronę gospodarza

Dobra komunikacja, to taka, która uwzględnia uwarunkowania kulturowe i mentalność osób, do których ma dotrzeć. Kryteria te spełniają projekty przygotowane przez Job’n’Joy z okazji otwarcia hubów technologicznych  Allegro w nowych lokalizacjach.

Będąc gościem, kimś nowym w otoczeniu, fajnie uhonorować i docenić kulturę i obyczaj gospodarza. Dlatego stawiamy na odniesienia do regionalnych ikon, gwar i skojarzeń. Nasza komunikacja bazuje na cechach charakterystycznych danego miasta, rezygnujemy z powszechnie stosowanego uniwersalnego, jednolitego podejścia w komunikacji.

Tomek Graszewicz, dyrektor kreatywny i strategiczny  Job’n’Joy

Autorzy uwzględnili specyficzną stylistykę w kreacjach, które można oglądać na nośnikach OOH oraz w kanale digital.

W samej kampanii – z przymrużeniem oka – pokazujemy, że czujemy lokalne klimaty. Wiemy, co to Tauzen i trajtek, które miasto ma najwięcej mostów, gdzie jest stolica polskiej kinematografii oraz które z naszych nowych biur będzie robiło daily na…MOLO. 

Mateusz Jabłonowski, odpowiada w Allegro za projektowanie i realizację kampanii employer brandingowych

Kampania trwa od 27.10.2021 i zakończy się w marcu 2022 roku.


Źródło: Job’n’Joy

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF