Antalis zaprasza na ANTALIS CREATIVE POWER AWARDS, międzynarodowy konkurs dedykowany dla projektów graficznych zastosowanych na papierze


Graficy, agencje kreatywne, drukarnie czy właściciele marek mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty w 4 głównych kategoriach: raporty i publikacje, korespondencja i zaproszenia, opakowania i produkty promocyjne, identyfikacja marki i produkty papiernicze.

Kreatywność i zrównoważony rozwój w sercu Antalis Creative Power Awards

Będąc prawdziwą wizytówką kreatywnego myślenia i ekologicznego podejścia, Antalis Creative Power Awards, ma na celu połączenie trendów w projektowaniu graficznym oraz zaangażowania projektów z całej Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Podczas konkursu Antalis Creative Power Awards zostanie przyjęty każdy projekt wykonany z wykorzystaniem przynajmniej jednej z oferowanych przez Antalis marek papieru (Olin Design, Olin Origins, Keaykolour, Nautilus, Cocoon itp.), który jest wspierany przez czołowych dostawców, takich jak Arjowiggins.

Jury, składające się z głównych graczy na światowej arenie druku i projektowania graficznego, wybierze następnie najbardziej kreatywne i inspiracyjne prace. Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 maja 2022.

Kategorie konkursowe są następujące:

  1. Raporty i publikacje: raporty roczne, raporty CSR, książki artystyczne, lookbooki, katalogi itp.
  2. Korespondencja i zaproszenia: informacje prasowe, zaproszenia, pocztówki, ulotki, zawiadomienia o ślubie
  3. Opakowania i produkty promocyjne: pudełka na prezenty, plakaty, pudełka składane, torby na zakupy itp.
  4. Identyfikacja marki i produkty papiernicze: artykuły papiernicze biznesowe, tożsamość marki, menu, notebooki

Zwycięzcy tych kategorii otrzymają statuetkę Tailor-made Award stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours oraz zostaną zaproszeni na uroczystą kolację w najlepszej restauracji w swoim kraju.

Nagrody specjalne zostaną przyznane w kategoriach:

  1. Design for Good: W tej kategorii zostaną nagrodzone projekty aktywistyczne oraz projekty wspierające sprawy środowiskowe i społeczne.
  2. Historia papieru: W tej kategorii Antalis zaprasza uczestników do zaprezentowania potęgi papieru w ramach kampanii komunikacyjnej, dzieląc się inspiracyjną historią swojego projektu, strategii rozwoju marki lub dedykowanej kampanii komunikacyjnej.
  3. Eko-koncepcja: W tym obszarze Antalis pragnie wyróżnić kreatywne produkcje wykonane z papierów ekologicznych, zrealizowanych w sposób odpowiedzialny środowiskowo.
  4. Print Excellence: ta specjalna nagroda zostanie przyznana za projekty, które uzyskają najwyższą ocenę techniczną dotyczącą druku, sposobu uszlachetnienia produktu, elementów produkcyjnych.

Zwycięzcy nagród specjalnych wygrają wycieczkę do legendarnej papierni Arjowiggins Stoneywood w Szkocji i odkryją miejsce, w którym produkowana jest najbardziej zróżnicowana na świecie kolekcja papierów ozdobnych.

Wszyscy zwycięzcy zostaną ogłoszeni we wrześniu 2022 roku i otrzymają nagrodę Tailor-made Award stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours. Oprócz tego w kanałach partnerów konkursu odbędą się relacje, w tym wywiady z laureatami oraz artykuły merytoryczne.

W specjalnie wydanym magazynie Antalis Creative Power Awards (15 000 egzemplarzy), zostanie opublikowanych 50 najlepszych prac konkursu.

Wszystkie zgłoszenia można przesyłać online na stronie antaliscreativepowerawards.com/pl od teraz do 31 maja 2022 r.

Więcej informacji również na stronie https://www.antalis.pl.


źródło: Antalis Creative Power Awards

antalisbrand identifypatronatpower awardssticky