...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Bank BNP Paribas poszerza współpracę z Booksy. Przez aplikację klienci umówią się na wizytę w każdym oddziale w Polsce

Bank BNP Paribas

Już nie w stu, ale we wszystkich oddziałach Banku BNP Paribas można umówić spotkanie za pomocą aplikacji Booksy. Bank zwiększa też liczbę kategorii tematycznych i udostępnia możliwość umówienia spotkania, na którym wirtualnie obecny będzie tłumacz języka migowego. Nowe funkcjonalności są dostępne od 24 sierpnia. Stefan Batory, CEO Booksy został wyróżniony w 6. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

W maju Bank BNP Paribas, jako pierwsza instytucja finansowa na świecie, umożliwił swoim klientom umawianie wizyt w oddziałach za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy. To nowy kierunek rozwoju kontaktów z klientami – dzwonienie na infolinię czy oczekiwanie w kolejce do doradcy przestały być koniecznością.

Bank od początku zapowiadał możliwy rozwój współpracy z Booksy w przypadku pozytywnego przyjęcia nowego rozwiązania przez klientów. Dokładnie po trzech miesiącach od debiutu funkcjonalności, użytkownicy Booksy doczekali się realizacji tych planów. Największą zmianą jest włączenie do systemu wszystkich oddziałów banku w całej Polsce. To jednak nie wszystko. Kilkoma kliknięciami zarezerwujemy termin wizyty u doradcy klienta indywidualnego i doradcy biznesowego, a także spotkanie w języku migowym.

Nawiązanie współpracy z twórcami aplikacji, która wcześniej była wykorzystywana do umawiania wizyt w salonach fryzjerskich czy kosmetycznych to był akt sporej odwagi. Opłaciło się, o czym świadczą ciepłe reakcje użytkowników i przykłady innych banków, które podążają naszym śladem. Jako pionierzy mieliśmy najwięcej czasu na sprawdzenie funkcjonalności Booksy w praktyce, dlatego teraz z pełnym przekonaniem wdrażamy nowe możliwości na dużo większą skalę.

Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej

W aplikacji Booksy każdy – nie tylko obecni klienci – może umówić wizytę w dowolnej placówce Banku BNP Paribas. Jednym kliknięciem wybieramy oddział, a kolejnym – datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy. To wszystko trwa mniej niż minutę. Po umówieniu spotkania, użytkownik otrzymuje potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.

Nasza dotychczasowa współpraca z bankiem układała się bardzo dobrze, stąd zapadła decyzja o jej rozszerzeniu na sieć placówek w całej Polsce oraz dodanie nowych usług. Szczególnie cieszy nas otwarcie rozwiązania na klientów indywidualnych. Mamy zasadę, że każdy nowy klient biznesowy przechodzi obowiązkowe wprowadzenie do pracy z narzędziem. Jak widać te kroki działają i ułatwiają zapoznanie się z korzyściami płynącymi z wykorzystywania Booksy w biznesie. W końcu Booksy powstało, by zdjąć małym i dużym biznesom z głowy problem pracochłonnego umawiania wizyt i cieszymy się, że coraz więcej przedsiębiorców to zauważa. To z kolei wpływa na bardzo wysoki odsetek osób polecających naszą platformę (NPS), z którego jesteśmy wyjątkowo dumni.

Łukasz Szymak, Country Manager w Booksy

Rezerwacja spotkania jest możliwa maksymalnie tydzień i minimalnie 24 godziny przed wybranym terminem. Zmiany można dokonać nie później niż pół godziny przed umówionym spotkaniem.


Źródło: Informacja prasowa BNP Paribas Bank Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF