Bluerank i Booksy rozpoczynają współpracę na rynku brytyjskim


W ramach obecnej współpracy Bluerank będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie SEO dla brandu Booksy w Wielkiej Brytanii. W zakres wchodzi stworzenie strategii budowania widoczności organicznej serwisu, analizy rynkowe w obszarze SEO, bieżący consulting oraz działania content marketingowe.

Booksy UK LTD, działa na rynku brytyjskim i irlandzkim od pięciu lat, w tym czasie wprowadziliśmy wiele innowacyjnych usług. Aby dalej zwiększyć naszą widoczność w wyszukiwarce Google dla naszych rozwiązań dla salonów, oraz giełdy usług beauty. O wyborze Bluerank zdecydowało doświadczenie firmy w ramach międzynarodowych projektów.

Tomasz Odrobiński, Country Manager Booksy UK LTD.

Dzięki Booksy branża beauty przeszła cyfrową rewolucję. Cieszy nas, że kolejny raz będziemy mogli współpracować, tym razem w obszarze SEO International. Wierzymy, że nasze strategiczne podejście i doświadczenie Booksy z innych międzynarodowych rynków przyniesie oczekiwane efekty. A prywatnie też korzystamy z Booksy, obserwujemy rozwój aplikacji i mocno jej kibicujemy.

Patrycja Tomczak, SEO Director Bluerank

Booksy oferuje aplikację pozwalającą klientom umawiać się na wizyty m.in w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, a ich właścicielom – platformę do zarządzania kalendarzem wizyt, dostawami i rozliczeniami. Marka stale rozszerza zakres dostępnych usług, niedawno rozpoczęła także współpracę z instytucjami finansowymi.

Największą część wpływów Booksy czerpie ze Stanów Zjednoczonych, gdzie z jej platformy korzysta ok. 200 tys. salonów (ogółem firma współpracuje z ponad 300 tys. punktów). Spółka jest obecna także na rynkach Polski, Hiszpanii, Brazylii i Wielkiej Brytanii.

Bluerank od 15 lat świadczy usługi marketingu internetowego. Wykorzystując szerokie portfolio, strategiczne podejście Customer Journey i własne innowacyjne narzędzia, wspiera firmy w realizacji ich celów biznesowych. Agencja współpracuje z największymi markami pomagając im także w ekspansji zagranicznej. Realizuje działania digital marketingu na europejskich i światowych rynkach.


Źródło: informacja prasowa Bluerank 

 

50 kreatywnychaplikacja BooksyBluerankBooksykreatywniPatrycja TomczakstartupystickyTomasz Odrobiński