Cezary Pazura nie może oderwać się od gry w reklamach Match Masters

Cezary Pazura w kampanii wciela się w rolę Wujka Czarka, gracza, który nie może oderwać się od wciągającej rozgrywki, mimo wyzwań czekających go w świecie rzeczywistym. Spoty z Pazurą to część szerokiej kampanii prezentującej grę Match Masters polskim graczom mobilnym.
Match Masters Poland – #02 GETTING FIRED
Match Masters Poland – #03 STRANDED
Match Masters Poland – #04 DISAPPEARED
Od maja w ramach działań na polskim rynku zorganizowany został turniej Ultimate Match Masters Poland, zaproszono polskich graczy do społeczności skupionej na grupie na Facebooku i przygotowano spoty reklamowe na YouTube z udziałem twórców gamingowych oraz lifestylowych.
W turnieju promującym grę udział wzięło 10 tysięcy nowych graczy. Do udziału oraz dołączenia do grupy skupiających graczy na Facebooku zachęcało aż 10 twórców, z którymi można było się zmierzyć w fazie finałowej! W tej części kampanii udział wzięli Kaluch, Kushi, Sitr0x, Manoyek, Farell, Dzejdzejka, Gilathiss, Miss Aga, Kapitan Bladii, Planeta Faktów.
Spoty promujące grę na YouTube przygotowane zostały z udziałem twórców Matura to Bzdura, Blowka i Cezarego Pazury oraz twórców gamingowych Sitr0xa, Manoyka, Dżejdżejki i Kalucha.
Kampania promocyjna Match Masters to największa kampania casualowej gry mobilnej na rodzimym rynku. Jest to też pierwsza gra reklamowana w polskiej telewizji z lokalną kreacją i z udziałem gwiazdy. Zagraniczne studia doceniają potencjał polskich graczy i chcą inwestować w promocję swoich produktów na naszym rynku.
Tomasz Miecznikowski, Team Leader działu Games Marketing w Gameset
Za kreację, strategię i koordynację kampanii digital odpowiadał zespół agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Nad kampanią pracowały działy Games Marketing, Agency oraz Talents. Spoty przygotowało True motion pictures GmbH, a za zakup mediów odpowiada Freundschaft. Aktualnie Match Masters zajmuje drugie miejsce na topliście gier Google Play oraz siódme w Apple Store.

Źródło: Gameset

Cezary PazuragamesetmarketingMatch Mastersmobile gamingreklamaTomasz Miecznikowski