Coca-Cola, Subway i Trident sponsorami esportowego reality show w Brazylii

Zarówno Coca-Cola, jak i Trident figurują jako „główni sponsorzy” programu, podczas gdy Subway uzyskał spersonalizowane warunki. Jest to pierwszy krok zarówno od Subway, jak i od Trident, do brazylijskiej sceny esportowej, chociaż na arenie międzynarodowej franczyza sklepów z kanapkami zawiązała współpracę z Guild Esports, należącą do Davida Beckhama marką esportową. Coca-Cola jest już zaangażowana w lokalną scenę esportową, miała bowiem okazję sponsorować drużyny esportowe takiej jak paiN Gaming w roku 2019 i 2020, oraz Team One w roku 2017. 

W swojej pierwszej edycji, w 2018 r., reality show ULT osiągnęło 2,4 miliona wyświetleń w pięciu odcinkach, co daje łącznie 627 tys. godzin oglądania, według danych Webedii.

Współpraca między Webedią i Endemol Shine Brasil została zamknięta w październiku 2020 r., ale produkcja programu została opóźniona do tego roku. Według Webedii nagrania będą realizowane przez cały wrzesień, a w projekcie weźmie udział około 100 profesjonalistów.

Szczegóły finansowe dotyczące sponsoringu nie zostały ujawnione.


Źródło: Napisano na podstawie https://www.sportsbusinessjournal.com/Esports/Sections/Marketing/2021/09/Ult-sponsors oraz doświadczeń BriefEsports

coca colaesportowe reality showsponsoringstickySubwayTridentUltimate Legends Training