...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Człowiek jako trend 2020 r.

czlowiek trendy w marketingu humanizowanie biznesu raport

W centrum działań marketingowych musi znaleźć się człowiek – apelują autorzy raportu Deloitte “2020 Global Marketing Trends”. Stawiają oni tezę: podstawowych elementów komunikacji, takich jak kontakt wzrokowy, kontakt osobisty czy empatia, nie zastąpi technologia.

W centrum działań marketingowych musi znaleźć się człowiek – apelują autorzy raportu Deloitte “2020 Global Marketing Trends”. Stawiają oni tezę: podstawowych elementów komunikacji, takich jak kontakt wzrokowy, kontakt osobisty czy empatia, nie zastąpi technologia.

Marketerzy mają świadomość tego, że pokolenie, które moglibyśmy określić mianem offline, stopniowo będzie mieć coraz mniejszy wpływ na rynek. To z kolei może oznaczać, że np. bardzo chętnie wykorzystywane tradycyjne gazetki drukowane będą lada chwila również chętnie czytane online. Prawdopodobnie. Albowiem, jak zaznacza w ww. badanu Nielsen, to prognoza niepoparta poważnymi badaniami.

Niewątpliwie połączenie dwóch światów, czyli komunikacji offline i online jest wyzwaniem. Branża direct mail musi pomóc marketerom uporać się z tym zadaniem, np. udostępniając najlepsze rynkowe praktyki, o wysokiej skuteczności.

Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System, zleceniodawca badania dyrektorów marketingu sieci handlowych

Pełny raport do pobrania znajduje się na stronie Deloitte.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF