Czy Brief.pl odkrył pierwiastek wariactwa w marketingu?


 

Za nami ciekawa, oj! ciekawa debata Brief.pl, organizowana w ramach 12 edycji konkursu 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie. Debatę prowadził jak zwykle niezawodny: Grzegorz Kiszluk.

 

Tematem dyskusji było: Jak się rozwijać w marketingu, żeby nie zwariować? Jeśli nie byliście on-line – warto obejrzeć retransmisję, bo znajdziecie w niej całą Tablicę Mendelejewa przemyśleń o rozwoju.

 

Czyli:

  • Jak przesiewać dobre informacje i oddzielać od nieprzydatnych?
  • Czy rozwój to siedzenie, garbienie sie i czytanie zakurzonych książek w piwnicy?
  • Jak dążyć do celu przy udziale innych ludzi, jak korzystać z inspiracji, doświadczeń ze świata i wydarzeń?
  • Jak rozwijać się czyniąc dobro i pomagając innym?
  • Czy sztuczna inteligencja pomaga czy przeszkadza w rozwoju?

Acha i podstawowe pytanie: wariować, czy nie. Bardzo, a może można tylko: troszkę…? Bo czy praca w marketingowych zespołach to nie właśnie śmiałe pomysły i kreacje?

 

Co myślicie? Piszcie, oglądajcie, komentujcie.

 

Świetna rozmowa, którą powinniśmy kontynuować…

W dyskusji zabrali głos m.in.

Marta Macke-Ejchart ; Joanna Burdek ; Paweł Sołtys; Kuba Antoszewski ; Marta Chalimoniuk-Nowak ; Ewa Wituszyńska ; Paweł Jabłoński; Tomasz Piłat ; Ewa Stelmasiak ; Wojtek Krzemień ; Dorota Czekaj ; Jacek Janowski ; Magdalena Wawrzyniak ; Zuzanna Warowna Toruńska

Zapraszamy do wypełnienia ankiety, której odpowiedzi pomogą nam w przygotowaniu raportu

ZNAJDZIESZ JA TUTAJ

 

biznesmarketingrozwójsticky