...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Czy Paulo Sousa używa Gadu-Gadu?

Gadu-Gadu

Dziś można było odnieść takie wrażenie! Po godzinie 10:00, na dwie godziny przed konferencją, podczas której ogłoszono szeroką listę zawodników powołanych na zgrupowanie biało-czerwonych w Opalenicy, na profilach PZPN „Łączy Nas Piłka” na Facebooku i YouTube byliśmy świadkami nietypowego streamingu. W roli głównej: jak się wydaje – ekran komputera Selekcjonera, a na nim… lista jego kontaktów w GG z nazwiskami powołanych piłkarzy.

GaduGadu
Źródło: GG

Streaming, który utrzymywał uwagę ponad sześciu tysięcy obserwatorów, wywołał w nich  wiele pozytywnych emocji i wspomnień, co można było wyczytać z komentarzy.

Za realizację tej nietypowej promocji ważnego piłkarskiego wydarzenia, jakim jest ogłoszenie  listy zawodników, którzy będą przygotowywać się do UEFA EURO 2020 odpowiadają  Departament Komunikacji i Mediów PZPN oraz Dział Marketingu i Komunikacji GG. W realizacji wykorzystano desktopową wersję GG, z motywem Klasycznym, który bardzo  często wybierany jest przez użytkowników komunikatora z uwagi na sentyment do  historycznego interfejsu i dźwięków Gadu-Gadu.

Nagranie streamingu dostępne jest pod linkami:

https://www.facebook.com/LaczyNasPilka/videos/213727213666527

oraz

https://www.youtube.com/watch?v=TBPoWy20xnA


Źródło: GG

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF