Połączenie tworzenia większej ilości treści dzięki sztucznej inteligencji oraz nadzoru ludzkiego by zapewnić jakość może stać się branżowym standardem.
Pomimo rosnącej roli AI w procesie tworzenia treści, człowiek póki co okazuje się być niezastąpionym. Model GPT-3 potrafi dostarczać ponadprzeciętne rezultaty w bardzo szybkim tempie, jednak NADAL 😉 najlepsze rezultaty do tej pory generują profesjonalni ludzcy copywriterzy.
Sztuczna inteligencja może też pomóc copywriterom w tworzeniu treści do internetu
Narzędzia AI stały się bardzo inteligentne w swojej zdolności do naśladowania i rozumienia języka (nawet slangu). Nagłówki, e-maile, reklamy, meta tagi, a nawet opisy produktów – możliwości są nieograniczone. Wystarczy dodać parametry i pozwolić maszynie zrobić resztę. Nie mówiąc już o czasie zaoszczędzonym dzięki temu, że nie musisz zajmować się treścią, tylko ewentualnie ją poprawić.
Czy powinniśmy się bać sztucznej inteligencji?
Dzisiejszy świat w dużej mierze opiera się na technologii. Wszystko, od sposobu, w jaki żyjemy, do sposobu, w jaki pracujemy, zmienia się szybko. Jedną z przyczyn tego stanu rzeczy jest sztuczna inteligencja. Dzięki sztucznej inteligencji mamy teraz komputery, które mogą podejmować decyzje, które normalnie podejmowałby człowiek. Wykorzystanie sztucznej inteligencji może pomóc firmom w tworzeniu treści zorientowanych na klienta.
Wielu może się obawiać, że pewnego dnia sztuczna inteligencja będzie tak zaawansowana, że ludzie staną się przestarzałe, a biznes może wkrótce nie potrzebować już naszych ludzkich mózgów. Jednak nie stanie się to w najbliższej przyszłości. Do tego czasu, AI i ludzie będą nadal współpracować, aby tworzyć wspaniałe treści.
Na dowód tego jak mocno zaawansowana jest sztuczna inteligencja w tworzeniu tekstu to powyższy artykuł został wygenerowany właśnie przez AI i poprawiony przeze mnie. Jestem ciekaw czy się zorientowaliście? Napiszcie mi maila 😉
Więcej o autorze:
Y Dzięgielewski – ekspert ds. social media / CEO Agencji Y Advertising. Y Na co dzień występuje dla największych polskich korporacji oraz tworzy strategię Social Media. Reprezentuje w komunikacji PR marki i instytucje. Prowadził komunikację PR dla takich marek jak Coca – Cola oraz Ministerstwa Finansów.
Influencer. Na wszystkich prowadzonych przez siebie mediach społecznościowych zrzesza ponad 3 miliony obserwujących. Prowadzi największy w Polsce kanał na YouTube o tematyce Iluzjonistycznej. https://www.youtube.com/channel/UC-9PtvEZ0P2kSYtSZKlKyRg