Disney+ w Polsce tydzień po premierze


Według danych Nielsen Media widzowie najchętniej oglądali treści z serwisu Disney+ na dużych ekranach: telewizorów lub PC/laptopów – ponad 81% oglądalności serwisu odbyło się właśnie na tych urządzeniach. Ponad 1,2 miliona widzów oglądało treści wideo z Disney+ na ekranach telewizorów, a prawie 430 tysięcy na ekranach komputerów (PC/laptop). Widzowie spędzali na oglądaniu wideo w tym serwisie 1 godzinę i 13 minut (średnio dziennie).

W pierwszych siedmiu dniach łączna oglądalność platformy Disney+ wyniosła 1,9 miliona osób. To około 700 tysięcy więcej osób, niż pierwsze siedem dni platformy HBO Max, która zadebiutowała w Polsce w marcu.

Polscy widzowie chętnie wypróbowali nowe treści oferowane przez Disney+, już w dniu premiery z oferty wideo serwisu skorzystało prawie 400 tysięcy widzów. Widzowie którzy zdecydowali się oglądać treści w serwisie, robili to średnio godzinę i 13 minut dziennie, co jest powyżej średniej oglądalności platform wideo OTT. Z punktu widzenia zwyczajów widzów, serwis wpisuje się w podobne rytuały jak inne serwisy z kategorii SVOD takie jak Netflix czy HBO Max: widzowie preferują oglądanie ich na dużych ekranach, zdecydowanie też więcej czasu poświęcają w weekendy na korzystanie z nich. Z ciekawością będziemy śledzić dalszy rozwój serwisu.

Michał Buszko, Advanced Measurement Manager w Nielsenie


źródlo: Nielsen

Disney+stickyVOD