DREAM EMPLOYER – do końca zgłoszeń zostało 5 dni!

Program Dream Employer powstał z inspiracji i potrzeb zgłaszanych przez samych przedsiębiorców. Zarówno firm rodzinnych, rosnących start-upów i dużych firm stojących wobec wyzwań związanych z przyspieszającym zjawiskiem wielopokoleniowości w organizacjach. W ramach programu będziemy m.in. dzielić się wiedzą naszych ekspertów, doświadczeniem pracodawców, którzy z powodzeniem realizują transformację swoich organizacji, doświadczeniem liderów, których postawa inspiruje.

Grzegorz Kiszluk, Rada Programowa DE, brief.pl

Konkurs Dream Employer skierowany jest do każdej organizacji, niezależnie od jej wielkości, czy stażu na rynku pracy. Zgłosić się mogą wszystkie firmy, które stawiają pracownika w centrum uwagi i budują jego pozytywne doświadczenie na każdym etapie oraz budują angażującą i autentyczną kulturę i markę firmy. Wszystkie firmy przystępujące do programu otrzymają wartościową analizę opracowaną przez Jury konkursu.

Obecne czasy weryfikują dobrych pracodawców bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Oprócz mocnej, autentycznej kultury organizacji liczy się atmosfera, bezpieczeństwo, wartości oraz to w jaki sposób przyciągamy, angażujemy i utrzymujemy pracowników w naszych firmach. Różnorodność wieku, płci, kompetencji i doświadczenia stawia przed wieloma organizacjami spore wyzwania, ale daje również ogromne szanse na budowanie miejsc pracy, do których będziemy przyciągać talenty.

Karolina Karwowska, Rada Programowa i Jury konkursu

W konkursie oceniane są cztery obszary opracowane na podstawie potrzeb i oczekiwań pracowników:

  • KULTURA I WARTOŚCI (misja, wizja, wartości, strategia, cele)
  • PRZYWÓDZTWO (budowanie zaangażowania, motywowanie, docenianie, komunikacja, inspirowanie, udzielanie i pozyskiwanie informacji zwrotnej od pracowników, zmiany pracownicze
  • ROZWÓJ ZAWODOWY (ścieżki kariery, szkolenia, możliwości awansu i rozwoju, wyzwania, oceny pracownicze, rozwój kompetencji)
  • DOBROSTAN/WELL-BEING (psychiczny, fizyczny, społeczny, duchowy, benefity, szacunek, dialog, wyznaczanie celów, otwartość na inicjatywę, wolontariat pracowniczy, samodzielność decyzji i odpowiedzialność, praca zespołowa, etyka działań )

Dlaczego warto się zgłosić do konkursu Dream Employer?

  • wyróżniasz swoją markę pracodawcy
  • potwierdzasz siłę i wiarygodność swojej kultury organizacyjnej
  • przyciągasz uwagę najlepszych talentów
  • wzmacniasz lojalność swoich pracowników
  • otrzymujesz pakiet świadczeń promujących i mediowych bez dodatkowych opłat

Dream Employer to nie jest konkurs piękności czy zamożności pracodawcy. To cały projekt, który patrzy na najważniejszy aspekt employer brandingu czyli kulturę organizacji. Dołączyłem do niego, ponieważ w obecnych czasach niezwykle istotne jest docenienie firm, które dbają o te najważniejsze aspekty, takie jak dobrostan pracowników, wspieranie wszystkich pracowników czy niezwykle ważne w dobie Covid przywództwo. Ten konkurs daje równe szanse zarówno małym jak i dużym firmom. Nie liczy się budżet czy kreacja, a prawdziwe działania.

Adrian Martinez, Członek RP i Jury konkursu

W jury konkursu zasiadają praktycy ze świata biznesu, prezesi, eksperci employer brandingu, employer experience, candidate experience, wykładowcy uczelni oraz przedstawiciele działów HR. Wśród nich m.in.: Ewa Janus-Khouri (Dyrektor Zarządzająca, Centrum Kreatywności Targowa), Anna Macnar (CEO, HRM Institute), Maciej Gałecki (CEO, Bluerank), Karolina Ignyś (Head of HR, Miinto Poland), Agnieszka Mrówka (EB Manager, PKN ORLEN), Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego), Paulina Mazur (konsultantka HR i EB), Jolanta Piątkowska (wykładowca Collegium da Vinci, Growth Advisor), Adrian Martinez (HR Embassy), Maja Gojtowska (konsultantka HR, EB i ekspertka Candidate Experience) oraz Karolina Karwowska (ekspertka od budowania zespołów i zaangażowanych organizacji).

Zarządzanie firmą to przede wszystkim zarządzanie ludźmi. Począwszy od komunikacji celów, strategii i indywidualnych zadań, po motywowanie, wspieranie w rozwoju i tworzenie przyjaznego środowiska pracy. W dzisiejszych czasach – skrótowo określanych VUCA, czyli pełnych zmian, niepewności, kompleksowości – młode pokolenie formułuje wobec pracodawców zupełnie nowe oczekiwania. Cieszę się, że projekt Dream Employer nie tylko będzie promował ten wątek, ale jednocześnie merytorycznie go pogłębi, pokazując perspektywę zarówno pracodawcy, jak i pracownika, dając nam wszystkim wskazówki, co do dalszych działań.

Agnieszka Sora, członek Rady Programowej

Na zgłoszenia do konkursu Dream Employer 2021: https://dreamemployer.pl/konkurs/ czekamy do 31 marca 2021 r.

Dream Employer to konkurs dla pracodawców, którzy najlepiej rozumieją zachodzące zmiany na szeroko rozumianym rynku pracy: wielopokoleniowość, rozproszenie zespołów, zmiany w modelach zarządzania zasobami ludzkimi, nowe oczekiwania pracowników.

Dream Employer to także całoroczny program dla wszystkich interesariuszy relacji pracownik-pracodawca. W ramach programu dzielimy się wiedzą. Publikujemy raporty, komentarze i artykuły ekspertów, organizujemy i wspieramy bezpłatne webinaria, nagrywamy podcasty, a także organizujemy spotkania networkingowe.

Dream Employer powstał z inspiracji i potrzeb zgłaszanych przez samych przedsiębiorców. Zarówno firm rodzinnych, rosnących start-upów i dużych firm stojących wobec wyzwań związanych z przyspieszającym zjawiskiem wielopokoleniowości w organizacjach. W ramach programu będziemy m.in. dzielić się wiedzą naszych ekspertów, doświadczeniem pracodawców, którzy z powodzeniem realizują transformację swoich organizacji, doświadczeniem liderów, których postawa inspiruje.

Przeczytaj najnowsze aktualności ze świata employer brandingu, ciekawe raporty dotyczące rynku pracy oraz artykuły naszych ekspertów.
Posłuchaj podcastów z przedstawicielami działów HR i EB znanych marek oraz członkami Rady Programowej i Jury konkursu Dream Employer.
Oglądnij szkolenia i panele eksperckie zrealizowane w ramach programu Dream Employer.

 

 

Adrian MartinezAgnieszka SoraBRIEF Dream Employerdream employerEBemployer brandingGrzegorz KiszlukhrKarolina Karwowskakonkurs dla pracodawcówkultura organizacyjnamarka pracodawcypotrzeby i oczekiwania pracownikówstickyzgłoszenia do dream employerzgłosznenia