Dzisiejszy CMO musi grać na wielu fortepianach!


 

Do 16 maja b.r. przyjmowane są zgłoszenia w konkursie CMO Awards by Shortlist.

“Największą wartość mają konkursy, w których grono oceniające jest najbardziej surowe, czyli złożone z koleżanek i kolegów, ekspertów” – powiedział Marcin Bruś, Advertising Director Allegro komentując Inicjatywę realizowaną obok CMO Summit przez Shortlist Consulting czyli konkurs peer-to-peer CMO AWARDS.
“Najgorsze co może się zdarzyć, to to że wyjdziemy z takiego konkursu z masą inspiracji. To tak jak w bardzo prestiżowym konkursie wspinaczkowym Złoty Czekan” – dodaje – “a dzisiejszy CMO musi grać na wielu fortepianach i tak jak DJ słuchać i inspirować się innymi DJami”

Drogie, grodzy CMO! Posłuchajcie tych 3 min jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości czy zgłosić się w konkursie CMO Awards!

Przypomnijmy, że CMO AWARDS by Shortlist to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

Laureaci będą wyłonieni w formule głosowania „peer to peer”, kandydatury będzie można zgłaszać w jednej, lub kilku poniższych kategorii:

  1. Creative innovator
  2. Digital champion
  3. Commerce master
  4. Omnichannel leader
  5. Brand guardian
  6. Purpose ambassador

CMO, który/a zdobędzie najwięcej punktowanych miejsc w kategoriach konkursowych otrzyma Grand Prix

Więcej na cmoawards.pl

Tutaj zobaczysz rozmowę z Marcinem Bruś, Advertising Director Allegro: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6928288620348944384/

CMOcmo awardsCMO Summitsticky