...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

E-Contenta oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają na webinar z cyklu Content Sell

Tematem najbliższego webinaru będzie angażujący content oraz to, w jaki sposób zaangażowanie odbiorcy wpływa na skuteczność kampanii.

CONTENT SELLS to seria spotkań prowadzona przez platformę E-contenta i SAR, w ramach Programu Innovation rozwijanego przez Stowarzyszenie. 

Zaangażowanie odbiorców jest jednym z ważniejszych czynników, które sprawiają, że content marketing to skuteczne narzędzie zwiększające sprzedaż. Widzimy tę korelację w każdej kampanii jaką realizujemy i chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami. Do udziału w webinarze zaprosiliśmy naszych kolegów i partnerów, którzy na konkretnych przykładach zrealizowanych przez nich projektów pokażą, jak wielką rolę odgrywa zaangażowanie odbiorcy z ich perspektywy.

Błażej Soniewicki, Managing Partner E-Contenta

Prelegenci CONTENT SELLS:

Radosław Małyska – Head of Digital Strategy w Spark Foundry, który opowie o tym, “Jak dobrze zmierzyć sprzedaż online i offline z Landing Page.”

Wojciech Jeznach – VP Sales i współwłaściciel Fantasyexpo z prezentacją na temat kampanii skierowanych do graczy i fanów e-sportu.

Błażej Soniewicki – Managing Partner E-Contenta z prezentacją “Jak mierzyć siłę zaangażowania content marketingu, i jak budować skuteczne kampanie według tych wskaźników.”

Spotkanie poprowadzi Anna Zimecka – Project Director SAR.

Rynek komunikacji marketingowej jest dziś zdywersyfikowany i rozproszony, stąd nasza inicjatywa, której celem jest stworzenie przestrzeni, w której możemy się spotkać, poznać, wymieniać doświadczeniem, wiedzą, a także budować współpracę. 

Wierzymy, że branża marketingowo – komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji w biznesie i komunikacji. SAR zrzesza dużą grupę firm i stara się pomagać im w wymianie doświadczeń i wiedzy. To wydarzenie jest jednym z takich działań, podobnie jak startująca w tym roku szkoła Innovation Camp, która ma nauczyć efektywnego zarządzania procesem kreowania i wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach.

Anna Zimecka, Project Director SAR

Szkoła Innovation Camp przygotowała niespodziankę dla wszystkich uczestników wydarzenia. 

Webinar odbędzie się 12 Sierpnia o godzinie 16:00

Wstęp bezpłatny. Link do zapisów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF