...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

EA Sports sponsorem tytularnym La Liga

Electronic Arts i La Liga dochodzą do porozumienia w sprawie współpracy rozpoczynającej się od sezonu 2023/24. Partnerstwo obejmie prawa do nazwy ligi hiszpańskiej.

Do tej pory sponsorem tytularnym La Ligi był hiszpański bank Santander. Zmieni się to od przyszłego sezonu, co będzie równoznaczne z całkowitym rebrandingiem ligi. Oznacza to całkowicie nową oprawę wizualną. W tytule od EA Sports będziemy mogli się spodziewać dużo zawartości związanej z ligą hiszpańską.

Grę piłkarską od EA również czeka znaczna przebudowa. Od roku 2023 „elektronicy” tracą licencję na nazwę gry FIFA, a przyszły projekt, jak już sami ogłosili, nosić będzie nazwę EA Sports FC.

Partnerstwo La Liga z EA Sports rozpoczęło się już kilka lat temu. Do tej pory licencja obejmowała prawa do posiadania grze FIFA autentycznych klubów piłkarskich, piłkarzy oraz logotypu LaLiga Santander. Teraz jednak obie firmy pogłębią współpracę, a jak przyznają pracownicy kanadyjskiego dewelopera, współpraca ta oprócz pozyskania pełnych praw do nazwy i wizerunku pozwoli im również na zwiększenie realizmu rozgrywki i ulepszenie technologii.

Więcej szczegółów dotyczących współpracy spodziewać się będziemy mogli w trakcie sezonu, oraz latem przyszłego roku.

 

 

Adam Daniluk