Enterie rozpoczyna działalność w Dubaju i Zatoce Perskiej


Dzięki prowadzeniu komunikacji w dwóch językach – angielskim i arabskim – doskonałej znajomości tamtejszych mediów oraz ogromnej wiedzy i doświadczeniu w całym regionie, Shamal Communications jest dla nas odpowiednim partnerem. Partnerem, którego szukaliśmy od dawna. Ekspansja na rynki w regionie Zatoki Perskiej może być atrakcyjna dla międzynarodowych marek, szczególnie obecnie. W miastach takich jak Dubaj, ale także Abu Dhabi, Rijad i Sharjah organizowane są kluczowe w skali globalnej targi i konferencje, a miliony turystów, fanów sportu i przedstawicieli biznesu odwiedzi tę część świata podczas piłkarskich Mistrzostw Świata 2022 rozgrywanych w Katarze. – Enterie posiada kompetencje prowadzenia komunikacji na międzynarową skalę, a doświadczenia nowego partnera będą cennym uzupełnieniem dla naszej sieci, szczególnie w kontekście nadchodzących premier i wydarzeń.

Michał Rakowski, Chief Network Officer w Enterie

Cieszymy się na współpracę z przedstawicielami tej sieci. Globalny zasięg Enterie daje naszym klientom doskonałą okazję do zwiększenia świadomości ich marek na kluczowych rynkach zagranicznych. Ponadto, dostęp do wiodących globalnie agencji specjalizujących się w technologiach, pozwoli nam być na bieżąco z najnowszymi trendami rynkowymi i ich wpływem na branżę.

Nathalie Visele, Director w Shamal Communications

Według Strategy&, będącej częścią sieci PwC, kraje GCC (ang. Gulf Cooperation Council) odnotowały silny wzrost sektora cyfrowego w ciągu ostatniej dekady, a obecnie przechodzą od etapu adaptacji technologii cyfrowych do etapu ich rozwijania. Firma konsultingowa ujawniła również, że przejście z etapu adaptacji do rozwoju i innowacji może zwiększyć regionalny PKB o 138 mld USD.

Enterie to sieć niezależnych agencji PR, która powstała w 2017 roku z inicjatywy Magdaleny Górak, założycielki i prezeski polskiej agencji PR Profeina. Agencja działa od 11 lat i specjalizuje się w obsłudze przedsięwzięć technologocznych.

W Enterie wierzymy w bardzo lokalne podejście do komunikacji marki. Nie da się dobrze “robić PR-u” zza biurka, w ten sam sposób na każdym rynku. Warto współpracować z osobami będącymi na miejscu: w Nowym Jorku, Londynie, Kapsztadzie czy Dubaju.

Michał Rakowski, Enterie

Enterie obejmuje obecnie ponad 80 rynków i łączy czołowe agencje PR w Europie, USA, Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Dzięki nowemu partnerstwu z Shamal Communications, do tych krajów dołączają kluczowe globalnie rynki Zatoki Perskiej.

Sieć specjalizuje się w obsłudze międzynarodowych przedsiębiorstw technologicznych i cyfrowych, oraz branż takich jak fintech, IT, e-commerce, rynek VC, marketing online oraz zrównoważony biznes. Jako jedna z pierwszych globalnych sieci PR, Enterie wprowadziła narzędzie “PR as a Service” – EnterieGO – czyli platformę do międzynarodowej dystrybucji informacji prasowych.


źródło: Enterie

enteriepublic relationsshamal communicationsticky