...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ESL Gaming i Nielsen poszerzają zakres współpracy w zakresie pomiarów w e-sporcie

GameSquareEsports

ESL Gaming, wiodąca na świecie firma z branży e-sportu, oraz Nielsen, globalny lider w zakresie informacji, danych i analityki rynkowej, ogłosili dzisiaj przedłużenie swojej współpracy biznesowej o trzy lata. Ma to na celu wzbogacenie standardów badawczych w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.

 

Trwające od 2019 roku porozumienie nadal będzie stanowiło siłę napędową rozwoju standardów badania e-sportu, zapewniając markom współpracującym z ESL Gaming (obecnie lub w przyszłości) profesjonalne wsparcie w stawianiu pierwszych lub kolejnych kroków w branży sportu elektronicznego.
Dzięki porozumieniu ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawia
markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów metodologię Indeksu Jakości (QI) firmy Nielsen. Umożliwia ona dokonywanie wiarygodnych porównań z innymi dyscyplinami e-sportu oraz sportami tradycyjnymi.
Zakres partnerstwa został poszerzony o możliwość śledzenia większej liczby wydarzeń w danym roku oraz większej liczby prowadzonych transmisji na platformę i kanał. Współpraca obejmująca łącznie 17 wydarzeń, w tym ESL Pro Tour w CS:GO i Dota 2 ESL Gaming, a także kompletny ekosystem mobilnych e-sportów ESL Gaming, skupia się na czterech głównych obszarach:

-wycena mediów i sponsorów: mierzenie i śledzenie wartości medialnej dla partnerskich marek i mediów na głównych platformach strumieniowania na żywo z rozbiciem na języki transmisji. Pozwala to zapewnić pełen obraz odbiorców i wartości medialnej dla partnerów;
– analityka społeczności i fanów: analiza badań dotyczących odbiorców e-sportu, której celem jest dostarczenie ilościowych oraz jakościowych wniosków, a także danych dotyczących konsumentów;
– wykorzystywanie standardowych mierników do mierzenia oglądalności e-sportu i dokonywania porównań na wszystkich liczących się globalnych i lokalnych platformach strumieniowania na żywo;
– gry mobilne i e-sporty: ocena zapowiedzianej niedawno platformy Snapdragon Pro Series firmy ESL Gaming, obejmująca ocenę transmisji i integracji partnerów bezpośrednio w określonych grach mobilnych.

Nielsen to niekwestionowany lider rynku, jeśli chodzi o badania dotyczące sportu. Trwające od dawna partnerstwo dostarczyło naszym partnerom biznesowym wielu dogłębnych obserwacji i dużych ilości ustandaryzowanych, wiarygodnych danych na temat społeczności związanych z e-sportem, aktywacji marek i mierzalnych informacji na temat rentowności inwestycji (ROI)”. Rozszerzając tę współpracę i obejmując nią więcej wydarzeń, będziemy stale wprowadza innowacje do naszych ekosystemów i branży. Z ogromną radością będziemy kontynuować dzielenie się wiedzą z obecnymi i przyszłymi partnerami.

Tobias Vogt, Dyrektor ds. Operacji Handlowych w ESL Gaming.

Jesteśmy dumni z tego, że firma ESL uważa Nielsen za wiarygodne źródło oceny jej wszystkich globalnych wydarzeń . Nasza ścisła współpraca z ESL, pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed tą firmą oraz zapewniać jej najlepsze i przynoszące największe korzyści dane, związane z oceną jej partnerów i zachowań fanów/konsumentów w szybko rozwijającej się na całym świecie branży rozrywkowej.

Timo Krueger, Dyrektor ds. Handlowych w pionie E-sportów i Gier w Nielsen Esports


Źródło: ESL Gaming i Nielsen

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF