Wiadomości e-sportowe
Debaty MUN – najnowszy hit edukacyjny w świecie młodzieży.
Konferencje Model United Nations (MUN) to symulacje ONZ przeprowadzane w szkołach na całym świecie. Są one wspaniałą szansa dla młodych ludzi na rozwój umiejętności międzykulturowych i dyplomatycznych.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Wielki finał pierwszego sezonu Predator Games już 27 maja.
Pierwszy sezon największych w Europie międzyszkolnych rozgrywek esportowych Predator Games 2023 zbliża się do kulminacyjnego momentu, w którym wyłonione zostaną najlepsze drużyny reprezentujące szkoły w całej Polsce. Finałowe mecze…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Badanie EY Polska: Młodzi w internecie – bez kontroli, bez ograniczeń, bez świadomości zagrożeń
Z badania przeprowadzonego na zlecenie EY Polska przez Kantar Public wśród osób w wieku 10-17 lat, wynika, że rodzice często nie wiedzą, co ich dzieci robią w internecie, a nastolatkowie nie są do końca świadomi wirtualnych zagrożeń.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Komu i dlaczego PR jest potrzebny w 2023 roku?
Jeżeli zastanawialiście się nad kondycją branży public relations, to uspokajamy. Na zachodzie bez zmian. Branża rozwija się dynamicznie dzięki rosnącemu zapotrzebowaniu na konsulting, komunikację działań ESG czy storytelling. Standardowo…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
„Żubr przegania żywiec” w kampanii otwierającej piwny sezon
Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
PGE i PLE rozpoczynają ogólnopolski projekt amatorskich rozgrywek esportowych
PGE Polska Grupa Energetyczna i Polska Liga Esportowa rozpoczynają współpracę przy ogólnopolskim projekcie dedykowanym amatorskim rozgrywkom esportowym - PGE Nowy Poziom PLE. Partnerem tytularnym rozgrywek jest PGE.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Meet at Rift powraca w letniej odsłonie Nowy sezon Meet at Rift
Znany społeczności gier Riot Games festiwal Meet at Rift powraca w letniej edycji. Po raz kolejny odbędzie się w Łodzi, w centrum EC1 w Hali Maszyn. Wydarzenie rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 2 lipca. Partnerami wydarzenia ponownie…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
CNN zagląda za kulisy świata e-sportu. Nowy odcinek „Marketplace Europe”
Najnowszy odcinek programu „Marketplace Europe”, który zadebiutuje na antenie CNN International w sobotę 18 lutego o godz. 8:45, jest poświęcony rozwojowi e-sportu w Europie. Prowadząca Anna Stewart zagląda za kulisy profesjonalnego…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Polska Liga Esportowa przedstawia raport za 2022 rok
Polska Liga Esportowa zaprezentowała raport roczny, czyli zestawienie podsumowujące działalność PLE na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. Rok 2022 nie był łatwy chyba dla żadnej firmy, ale mimo niesprzyjających okoliczności PLE udało…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
GG Awards – nagrody społeczności
Polska scena League of Legends, Teamfight Tactics, VALORANT i wszystkich fanów świata Runeterry to różnorodne środowisko pełne znakomitych osobistości zasługujących na uhonorowanie i docenienie. Z myślą o graczach i fanach tego środowiska…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
3 sposoby wykorzystania monitoringu social media w strategii link buildingowej
Linki zwrotne odgrywają bardzo ważną rolę w poprawie wydajności SEO, generowaniu ruchu i zwiększaniu ekspozycji marki. Stanowią dziś cenną walutę, a ich pozyskiwanie to niekończący się i wcale niełatwy proces. Wykorzystanie w nim danych z…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Dlaczego ludzie oglądają innych ludzi, którzy grają w gry?
W Polsce aż 73% widzów streamów gier komputerowych deklaruje, że oglądanie Twitcha to ich ulubiona rozrywka. 8% mniej badanych wskazało samo granie w gry. Skąd ta różnica? Co to oznacza dla marek? Na te pytania odpowiada raport “Co motywuje…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Konferencja WE!RE Gamers vol.2 – już 11 stycznia 2023
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
„JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”, czyli kolejna odsłona gamingowej współpracy marki JBB Bałdyga
Jeden z liderów branży mięsnej w Polsce, polska firma JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu. Już 26 listopada będzie sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Równolegle trwa też kampania digital…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Najbardziej pożądane miasta w Europie dla wszystkich chcących przenieść się za granicę
Myślisz o mieszkaniu za granicą lub chcesz dołączyć do cyfrowych nomadów i ekspatów, którzy migrują, aby rozpocząć wyjątkowe doświadczenie życia i pracy za granicą? Obecnie ludzie bardziej niż kiedykolwiek są chętni, aby przynajmniej…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Prywatne miasta to nie utopia, a raczej pomysł na biznes.
Prywatne miasta to nie utopia, a raczej pomysł na biznes, którego elementy funkcjonalne są już znane, a które wystarczy przenieść do innego sektora - sektora wspólnego życia."
Titus Gebel “Free Private Cities: Making Governments Compete…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
“MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” Martyny Wojciechowskiej z rekordowym dotarciem. Raper…
Warszawa, 17 października 2022 - Niesztampowe partnerstwo, niestandardowe użycie narzędzi reklamowych w akcji społecznej, dedykowany efekt dostępny w aplikacji TikTok, zaangażowanie twórców, osobistości świata mediów i kultury oraz jeden…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Najlepsze Miejsca Pracy™ na świecie 2022. Znamy już 25 globalnych liderów rynku pracy
13 października Great Place to Work® ogłosił listę World’s Best Workplaces™ 2022. 25 laureatów tego rankingu to najlepsi z najlepszych pracodawców w skali świata. Na pierwszym miejscu znalazła się firma kurierska DHL Express. Drugie…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Co piąty konsument z Polski zrezygnował z danej marki ze względu na jej nieetyczne lub antyspołeczne…
Sustainable Brands Poland oraz Ipsos przeprowadzili badanie na reprezentatywnej grupie polskich konsumentów w wieku 16-74. Podstawowym celem była diagnoza stanu świadomości polskich konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
GameOn KFC – czas na FIFĘ
Marka KFC od lat stawia odważne kroki w gamingu zaznaczając tym samym swoją obecność w tej przestrzeni i tworzy znaczną przewagę konkurencyjną w swojej kategorii. To co łączy wszystkie kampanie gamingowe KFC, to to że są one doceniane przez…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Meta wspiera wykorzystanie technologii VR w edukacji
Meta nawiązała współpracę z VR Heroes, jednym z największych
studiów produkcyjnych VR w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma
przekazała zestawy gogli Meta Quest 2, które zostaną wykorzystane w szeregu projektów edukacyjnych.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Roztańczona trasa Virtual Dancer
Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Podcast roku – konkurs imienia Janusza Majki ogłasza tegoroczną pulę nagród dla twórców.
90 tysięcy złotych. To pula nagród w drugiej edycji Konkursu imienia redaktora Janusza Majki na Podcast Roku. Spośród 330 zgłoszonych podcastów najlepsze prace wyłoni 31 osobowe Jury, które 20 października ogłosi nominacje w 6 kategoriach.…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Raport Strix: brak know-how niezmiennie hamuje tempo ekspansji polskiego e-commerce
Jeśli polski e-handel chce się liczyć w skali globalnej, musi gonić europejską czołówkę. Jak pokazuje analiza Strix, agencji e-commerce działającej od początków istnienia sprzedaży internetowej w Polsce, ogromny wpływ na kiepskie tempo…
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...