...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Fantasyexpo ze srebrną statuetką MIXX Awards oraz wyróżnieniem w kategorii Games & Esport

Wczoraj odbyła się MIXX Awards 2020, w której przyznane zostały nagrody i wyróżnienia w 15 kategoriach. Nagrodzone zostały kampanie, które swoją innowacyjnością i kreatywnością wyróżnił się w ostatnim roku na rynku digitalowym.

W sumie przyznano 30 statuetek, w tym cztery złote, dziewięć srebrnych i siedemnaście brązowych oraz dwadzieścia sześć wyróżnień. Agencja gamingowa Fantasyexpo została nagrodzona dwukrotnie w kategorii Games & Esport, zdobywając srebrną statuetkę oraz wyróżnienie.

Srebrną statuetką została wyróżniona kampania KFC na mapach 2, przygotowana dla marki KFC (AmRest), która jest innowacyjnym podejściem do komunikacji wykorzystującym jedną z najpopularniejszych gier na świecie – Counter Strike Global Offensive –  by dotrzeć do graczy i fanów esportu. Ze względu na specyfikę grupy docelowej oraz znając jej zwyczaje cała kampania KFC na mapach 2 była skoncentrowana na działaniach w digitalu. Innowacyjność KFC na mapach CS:GO 2 to implementacja komunikatów promocyjnych klienta w środowisko gry w sposób organiczny. Dzięki temu zabiegowi gracze i widzowie pozostawali w dobrze znanym otoczeniu, które było dostosowane do osiągnięcia wyznaczonych celów kampanii. W sumie przygotowano 40 serwerów i spersonalizowano 11 najpopularniejszych map, na których ukryte były “podprogowe” graffiti. Działanie uzupełnia komunikacja social media oraz współpraca z popularnymi influencerami gamingowymi a także dedykowany landing page – gameonkfc.pl

fot. fantasyexpo

Wyróżnienie zdobyła kampania Play Polska Liga Mobilna – Zapłać z Play w sklepie Wargaming, którą zgłosił Mediacom Warszawa wraz z Fantasyexpo. Polska Liga Mobilna, to pierwsza w polsce regularna liga dedykowana graczom na urządzeniach mobilnych. Wystartowała w październiku ubiegłego roku i jej założeniem było umożliwienie graczom integracji i rywalizacji między sobą. Na dedykowanej stronie polskaligamobilna.pl stworzono platformę turniejową, na której gracze mogli zapisywać się do turniejów a widzowie mieli możliwość oglądania rozgrywek na żywo. Ponownie do komunikacji wykorzystano social media oraz podjęto współpracę z influencerami gamingowymi. Dodatkowo w trakcie trwania turnieju w grę World of Tanks Blitz wszystkie transakcje dokonane w sklepie Wargaming.net użytkownik będący klientem Play, mógł doliczyć do rachunku. I to właśnie, to działanie zostało wyróżnione na wczorajszej gali MIXX Awards 2020.

fot. MIXX Awards

W kategorii Games&Esport ponadto nagrodzona została brązową statuetką kampania Ghost Recon Breakpoint – Użyj i Ożyj, przygotowana przez GONG oraz Mindshare Polska dla firmy Ubisoft  a wyróżnienie otrzymał projekt Kobieca liga esportowa jako innowacyjny touchpoint w walce z hejtem! stworzony przez MediaCom Warszawa oraz ESL GAMING POLSKA dla marki Sprite.

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz