Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej


Polska agencja gaming i metaverse marketingu Gameset nawiązała długofalowe partnerstwo z Anzu. To najbardziej zaawansowana na świecie platforma umożliwiająca tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads). Za sprawą nawiązanej współpracy Gameset został partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki partnerstwu agencja jeszcze bardziej poszerzyła ofertę skierowaną do klientów chcących strategicznie wprowadzić swoje marki w obszar gamingu lub metaverse.

Gameset od początku istnienia oferuje najlepsze rozwiązania gaming marketingowe dla swoich klientów. Poza kompetencjami agencyjnymi oraz siecią twórców możemy teraz realizować pionierskie rozwiązania z zakresu in-game advertisingu dzięki naszemu partnerowi Anzu. Cieszymy się wyjątkowo z tej współpracy, ponieważ już teraz polscy klienci będą mogli korzystać z najlepszych praktyk z całego świata w zakresie umieszczania reklam display wewnątrz gier tak, aby były efektowne i efektywne

Piotr Bombol, Chief Strategy Officer w Gameset, a także członek zarządu LTTM

Rynek gier w Europie Wschodniej szybko się rozwija. Przewiduje się, że do końca tego roku będzie wart 2 miliardy dolarów, a do 2027 roku w tym regionie będzie 77 milionów graczy, dlatego tym bardziej cieszymy się z nawiązania współpracy z agencją Gameset. Współpraca Anzu i Gamesetu oznacza, że reklamodawcy w Europie Wschodniej będą mogli dotrzeć do tej ogromnej, szybko rosnącej grupy odbiorców za pomocą reklamy w grze, która pozwala zachować wrażenia z rozgrywki. Dotarcie do tej ogromnej grupy odbiorców w efektowny i efektywny sposób jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek, dzięki naszej opatentowanej, adaptacyjnej technologii, niedawnej współpracy z IAS oraz pełnemu pakietowi integracji z innymi zaufanymi dostawcami AdTech

Stephanie Lublinski, Head of Partnerships (Emerging Markets) w Anzu

Anzu umożliwia reklamodawcom docieranie do graczy na urządzeniach mobilnych, komputerach PC i konsolach dzięki nieinwazyjnym reklamom, które są częścią rozgrywki. Oferta obejmuje m.in. Robloxa, który jest obecnie jednym z najpopularniejszych wirtualnych światów (ponad 50 milionów aktywnych użytkowników dziennie w maju 2022 roku). Reklamy tworzone poprzez platformę są mierzalne, skalowalne i mają wysoką oglądalność. Zapewnia ona reklamodawcom zaawansowane możliwości targetowania i raportowania. Firma ma na swoim koncie realizację kampanii m.in. dla takich marek, jak PepsiCo, Vodafone czy Samsung.


źródło: Gameset

gameset